Har ni ställt av nu

Har ni ställ av

• Antal röstningar
    0
Det är inte kul och stå med hojen på jobbet och utanför vräker det ner snö. Å alla vet ju att stockholmare inte kan köra bil när det är regn, sol, fuktigt eller snö den dagen var jobbig för mej och gixxern. Fick vänta tills det blev mörkt(så köerna skulle släppa) och sedan köra i 5cm nysnö.

Ställa av? Det har ju inte ens kommit snö!! Lite taskigt grepp med blankslitna däck bara.. men dom håller säsongen ut :hihi

Helårsförsäkring men hojen åker nog undan med skynke i nått garage redan till helgen. Fan inge kul o åka till jobbet i regn varje dag. Åker jag hellre pendeln =/

Gills det om man bara ställt av en av dom? :)

Skulle få betala försäkringen för nästa år ifall jag inte ställde av R6an innan september så det var inte så mycket till val...

eisbaer skrev:
Helårsförsäkring men hojen åker nog undan med skynke i nått garage redan till helgen. Fan inge kul o åka till jobbet i regn varje dag. Åker jag hellre pendeln =/

Lugnar nog mig en vecka till men instämmer i övrigt.

69:an skrev:
Det är värt de extra pengarna för helårsförsäkringen att kunna sticka ut en halvtimma en fin kall solig torr februaridag... :tummenupp

Jag åkte den 20 februari förra vintern, satsar på den 19 februari denna vinter :tummenupp
( helårs försäkring )

Det är ju bandag med SH på KinneKulle på söndag så tills dess får den vara påställd :)

Jag har så bra försäkringar att det inte lönar sig att ställa av. Dessutom kan det dyka upp enstaka fina dagar mitt i vintern, när man vill ta sig en tur. Sedan finns det förstås dubbdäck att kränga på när isarna lagt sig :tummenupp Men visst är vintern lite av en lågsäsong och ett bra tillfälle att meka - helt klart!

Nej!
Det är ju bara september.

Vad spelar det för roll om man ställt av förresten. Det tar bara 1 minut att ställa på ingen. Fortare än att ta på sig skinnstället.

Fan, man kanske är för lat ändå. Borde ställa av/på oftare...

Påställd året runt, tjejförsäkrad. Motardhjulen sitter fortfarande på, när det blir för kallt för gatåka slänger jag på endurofälgarna och ger mej ut på grusväg/skogen o leker!

Har inte ställt av,har billig försäkring(300:-/mån) så den får vara reggad :hihi man vet ju aldrig,kan bli en fin vår/vinter/höst-dag :D

Håller i ett tag till!

Hoppas att man inte kultar i den kall o hala asfalten bara

:kryckor

Det var länge sedan, i början av augusti.
Säsongen kom lixom aldrig igång med den skitsommar vi hade o.s.v.
Jag laddar för nya tag nästa år :tummenupp

Yes avställd,

Kommer antagligen sälja den snart, Försäkringsklass 7 är ingen höjdare :(

Blir nog något lugnare nästa gång :tummenupp

Ställa av :va tossi eller? har inte sett snö än, å skulle det bli snö får man väl öva på att köra på ställ! :banana

Av

Har ställt av och på ca 20ggr sedan april. För tillfället av eftersom jag har lite att laga (kosmetiskt). Men jag ställer nog snart av för i år. Finner inget nöje i att halka runt i höstlöv, våta vägbanor och frysa om fingrarna.

Dino Velvet skrev:
Har ställt av och på ca 20ggr sedan april. För tillfället av eftersom jag har lite att laga (kosmetiskt). Men jag ställer nog snart av för i år. Finner inget nöje i att halka runt i höstlöv, våta vägbanor och frysa om fingrarna.

Dito.

min e avställd, men enbart eftersom jag klotade den i somras.. så snart den är ihop igen, så ställs den på igen..

sedan kör jag nog tills det börjar snöa, kanske inte varje dag, men till & från :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT