Har ni sett filmen "Biker Boyz"?

Woland skrev:
Var ett tag sedan jag såg den, men var det inte i BB som han hoppade upp på tanken precis innan mållinjen i ett race där de gett järnet? Skickligt att utföra den manövern i 200+...

Med tanke på att Torque fått ännu sämre kritik är det knappt man vågar titta på den.

/W

vad du än gör se inte torque det e knappt värt att ladda hem den!!

den va helt usel tyckte ja... de jag störde mig mest på va hjälarma, jätte fint att köra me öppna hjälmar i +200blås :tummenupp... vem fan kör me såna hjälmar på sporthojar egentligen? :huvet

Jag antar att folk som inte är det minsta insata i hur det fungerar kring streetracing eller fordonen skulle kuna tycka de var bra filmer.

På nåt sätt lönar det sig väl att hafsa ihop nåt båg och visa, annars skulle de ju ha tagit verkligt insatt folk som rådgivare, det har ju knappast skett i de här fallen utan det är ju rena moppefucko drömmarna från början till slut.
å andra sidan brukar ju moppefuckon ofta kunna allt:D

Silwer skrev:
kul ändå att efter 100 växlar längs grusvägen så var stoppsträckan 5-6 meter på sin höjd.
Precis, abs kanske :hihi :)

tyckte att det var lite för mycket Yo Yo mannen stil på det hela.

Hojjarna var iofs snygga

Men annars var filmen mest fjantig :tungan

ktmjacke skrev:
Dög väl som slötittning,men det var ju skrattretande när dom skulle rejsa utan"salpetertuberna" på.Hur fan översätter dom egentligen.

Haha...tänkte också på det där... Då kör vi ett schyst race, och utan salpeter :D

Okej att den aldrig kommer att få en Oscar, och att det finns en anledning att den inte gick upp på de svenska biograferna.. men de 29:- jag hyrde den för fyllde sin funktion, jag blev naturligtvis ännu mer sugen på att dra skynket av kärleken och rulla ut henne.. OCH jag kommer förmodligen att se Torque oxå.. men sån e jag :brinnerup

vem sa den va okej?

hallelå grabben som kör utan hjälm i säkert över 200 blås?? med luggen i pannan? blev när jag såg att de fanns en hojfilm o dessutom en ny men fyfaaaaan vilket skit..

svar

Konstigt att laurence fishburne lånar ut sig till en så pass lågbudgetvariant av film efter att haft en av huvudrollerna i matrixfilmerna.Måste fått bra mycke smet för det iaf.

första tanken är ju att kör dom verkligen i sådana hjälmar "over there"
sen domnar hela filmen bort, det ser inte ut som om de kör fortare än 100 på nåt ställe i filmen (bortsett från de fina clippen av mätarna emellanåt)
20 meter stoppsträcka på grus, och jag har aldrig sett nån köra "race" på grusväg förr, inte med sporthoj iaf

"Burn rubber, not your soul".
Jomenisst. Vad den saknar i realitet tar den igen på djupet. :rolleyes:

Har precis kollat in filmen (Biker Boyz) eftersom den här tråden gjorde mig nyfiken.
Det finns knappt nån i hela filmen som har en "normal" hjälm på knoppen :va
Tar man den med en näve salt så var den faktiskt lite kul :)

Film är ju film och kommer väl så att vara....

Man får ju ta det som det är... Visst vet jag hur det är att köra streetrace.
Har kört med bil, samt att jag brukar hjälpa till.

Skulle faktiskt vara kul att se nån film med riktig verklighet.
Men effekterna försvinner väl....eller inte.

Brukar filma ibland när man är ute och leker av sig, samt brukar se filmerna från våra streetrace. tyvär så försvinner ganska mycket av fart upplevelsen.

BikerBoyz

Detta måste vara den SÄMSTA film som hag gjorts, borde ine finnas till utlåning. :huvet :huvet

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph