Har ni sett filmen "Biker Boyz"?

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Hyrde filmen i söndags (bakfylle dag)

Har hört med flera polare som ej sett den heller.... men den låg ju under nyheter, så den måste ju vara ny.

Filmen är liknande To fast to furious....

Tyckte att den var trevlig i allafall :tummenupp

kanske har ni sett den redan??

Har inte sett den, än. Men såg nyligen "Torque" , en 2 fast 2 furious inspererad film fast med mc. Den var riktigt kass! Tror inte på att man ställer sig upp och går iväg efter en kracsh i 250km/h utan hjälm :död

Såg också den som bakisfilm i söndags. :brinnerup

Fast jag håller inte med om att den är som Fast and Furious. Det är den för bra för.

BikerBoyz ska inte ses i tron att det ska vara en superfilm. Bänka er, glo på den å ta inte allt på allvar så är det en Reko film.

Den går ju att se på mitt i vintern, speciellt om man har baksmälla.. Lite konstiga saker gör dom ju i den men men..

(räjsa på grusväg med busa? mja.. helst int)

Willmar skrev:
Hyrde filmen i söndags (bakfylle dag)

Har hört med flera polare som ej sett den heller.... men den låg ju under nyheter, så den måste ju vara ny.

Filmen är liknande To fast to furious....

Tyckte att den var trevlig i allafall :tummenupp

kanske har ni sett den redan??

såg den fasen för 6 månade sen i fall det inte va ännu längre sen!!! måste säga att den va ganska keff!... ungeför som filmen TORQUE fast den va ännu sämre...

Rejsa på en lite smal grusväg; dessutom fullgas hela rejser igenom, och slutligen ligga jämnsides och glo på varandra....visst, skitfräckt :rolleyes:

Fast jag måste ju erkänna att det var en del coola hojar

Handlingen kass :( .. Men kul o se lite hojfilm i vintermörkret. :)

Redman skrev:
Fast jag håller inte med om att den är som Fast and Furious. Det är den för bra för.

Man kan inte använda ordet bra, varken om man pratar om Biker Boys eller fast & furious (1,2) :fatta!

Det mesta rent patetiska har redan påpekats här, som t.ex.:
- Slutrejset på grusväg... viktigt föresten att ta bort lustgasen, lär greppa mycket ändå... :rofl
- Bromsträckan i slutet... :lol

Men, de ja tycker e rent löjligt i dessa filmer är när dom rejsar... ni har säkert märkt hur den ena först leder, så kommer den andra ikapp, så kör han om, så kommer den första ikapp igen, å så håller de på... :kocko

I race (på raksträcka) brukar nog den som vinner ta upp ledningen nånstans i början, å så HÅLLA DEN till slutet... detta gäller så klart inte då för BikerBoys & Fast-killarna eftersomd e har NOS som SKA användas först i slutet som en megaboost när man håller på at förlora... :lol :4skrika

De e så man sliter sig i håret när man funderar på om nu inte någon kunde slå resigören (eller hur de stavas) i huvet... för såhär kan man ju bara inte göra... hojarna som var med i filmen måste ju vara privatägda å köras av sina ägare (statister)... jag skulle då fan aldrig medverka om jag vetat att filmen blir sådär... :arsele

Gix skrev:
Man kan inte använda ordet bra, varken om man pratar om Biker Boys eller fast & furious (1,2) :fatta!

Det mesta rent patetiska har redan påpekats här, som t.ex.:
- Slutrejset på grusväg... viktigt föresten att ta bort lustgasen, lär greppa mycket ändå... :rofl
- Bromsträckan i slutet... :lol

Men, de ja tycker e rent löjligt i dessa filmer är när dom rejsar... ni har säkert märkt hur den ena först leder, så kommer den andra ikapp, så kör han om, så kommer den första ikapp igen, å så håller de på... :kocko

Gillar du Rockyfilmerna? Gammalt Hollywoodknep, inte särskilt verklighetstroget, men säljande. Vill man se riktig racing kollar man väl på MotoGP eller nåt? Vill man se riktig boxning så kollar man på Eurosport :)

I race (på raksträcka) brukar nog den som vinner ta upp ledningen nånstans i början, å så HÅLLA DEN till slutet... detta gäller så klart inte då för BikerBoys & Fast-killarna eftersomd e har NOS som SKA användas först i slutet som en megaboost när man håller på at förlora... :lol :4skrika

De e så man sliter sig i håret när man funderar på om nu inte någon kunde slå resigören (eller hur de stavas) i huvet... för såhär kan man ju bara inte göra... hojarna som var med i filmen måste ju vara privatägda å köras av sina ägare (statister)... jag skulle då fan aldrig medverka om jag vetat att filmen blir sådär... :arsele
För tillräckligt många pengar så skulle du nog det...jag med....

Bara att ta det för vad det är! Bättre än Bingolott iaf.

Var ett tag sedan jag såg den, men var det inte i BB som han hoppade upp på tanken precis innan mållinjen i ett race där de gett järnet? Skickligt att utföra den manövern i 200+...

Med tanke på att Torque fått ännu sämre kritik är det knappt man vågar titta på den.

/W

svar

Dög väl som slötittning,men det var ju skrattretande när dom skulle rejsa utan"salpetertuberna" på.Hur fan översätter dom egentligen.

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka