Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Robz skrev:Har inte sett dig på en stund![]()
Byt däck o BYT OLJA!!
Kom sedan te Onsdagsgazzet - jag saknar ligga bakom o njuta![]()
När man är SÄKER på att varvtalsstoppet är i form av skuren motor, så varvar han 4 - 5k till![]()
Vad sa du... 19k???
cbr_micke skrev:Hehe jag har fint bakdäck, och oljan ska kollas upphar haft dåligt me pengar till bensin för o va me på onsdagsgasen.. o sen när jag väl haft har jag jobbat kvällsskiftet, som t.ex nu nästa vecka när lönen kommer, jobbar jag kväll .. missar det då också
![]()
![]()
.. men nästa vecka igen, då dyker jag nog upp..
ha de gutt robzan!
Avelin skrev:,,,humm,, är avatorn från din hoj?!
,,, hur jävligt varvar den där innan varvstoppet går in?!!!!
edit: Jaså,, där kom svaret,, 19k?!!! Helvete!! tycker min
hornet varvar på fint,, "bara" 13k
AkUsBike skrev:Kan du försöka fixa hans hemsida... se vad för alternativ han har. Är också sugen på en sådan. Var i lund bor du?
Gaghaghahgah![]()
![]()
dållig dag
![]()
![]()
cbr_micke skrev:Jag har försökt leta. men kan inte hitta.. jag vet iaf att affären hette Johns motorcycles och låg i närheten av motala.. killen som ägde var med i ett stall som körde ironman TT.. och var från nya zeeland från början tror jag han sa.. Du kanske kan ringa nått 118 118 och fråga efter den butiken.. annars finns det säkert hojjar till salu på utländska hoj"hemsidor" speciellt i australien och japan..
jag bor på väster här i lund.. närmre bestämt t.ex polhemskolan, shellmacken, ner mot folkparken.. mvh micke
jack_pil skrev:cbr 400 rr verkar inte vara någon direkt hit.. den ska vara ganska trist gemnfört med gsxr400 och zxr400... dock så är dne snygg och honda.. vilket kan förra en majoritet
jepp men vid det tillfället så gick jag på polhemcbr_micke skrev:Du bor ju i storp![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |