Kostym och slips?![]()
Njae, kostym och slips har jag lyckats komma ifrån... men ett par jeans och tenniströja eller dylikt funkar bra. Så nästa inköp blir nog ett par kevlarjeans. (trots all diskussion om dess kvalité fram och tillbaka)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kostym och slips?![]()
Njae, kostym och slips har jag lyckats komma ifrån... men ett par jeans och tenniströja eller dylikt funkar bra. Så nästa inköp blir nog ett par kevlarjeans. (trots all diskussion om dess kvalité fram och tillbaka)
Inget fel med jeans och tenniströja men kul att se hur olika propert klädd kan vara beroende på jobb. Hos oss är jeans och tenniströja ansett som avslappnat på en casual friday. Sen att jag väldigt ofta kör med det på fredagarna iaf är en helt annan femma.
Nja, propert och representabelt är två skilda saker tycker jag... representabelt är att företag kan stå för hur du ser ut... propert är hur du ser ut när du skall träffa svärföräldrarna första gången.
Men då man som it-konsult åker på att krypa under skrivbordet ute hos kund lite då o då så vägrar jag skjorta och slips.
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |