Har ni mött någon mc-polis än?

• Thread starter Thread starter jP
  • Start date Start date
Jag gillade min 258 i lumpen. Visst fick man byta fri-hjul i växellådan i bland, men det gick ju ganska snabbt med lite träning.
Det var ju ingen tävlingsmaskin, men perfekt för ändamålet. Den funkade kanon med eller utan skidor.
Min hade en upprostad insats och tändningen stod lite fel så den gick som ett skållat ollon. Det gick att köra förvånansvärt snabbt på den:yoparty

Jo, jag har sett mc-poliser både i stan och på landsvägen i år.

Glömde av att skriva här för några veckor sen när jag såg min första kvinnliga mc polis.... Annars har man sätt manliga flertal gånger...

Såg en civil mc-snut för några veckor sedan! Han gled upp bredvid mig med hojen o jag såg emblemet jackärmen!Annars kunde det ha varit vem som helst!

Framför allt så kan du reparera nästan vad som helst på den ute i skogen. Till och med byta delar i växellådan med hjälp endast av medföljande verktygssats och utan att behöva tömma växellådan på olja.

Inte jämt, blev av med min en hel övning för krysskilen till växel väljaren pajade. Annars jävla skoj ned skidorna på

Såg en civil mc-snut för några veckor sedan! Han gled upp bredvid mig med hojen o jag såg emblemet jackärmen!Annars kunde det ha varit vem som helst!

Aj då... Blir riktigt farligt när även polisen har civila mcen... Va va de för hoj, å var????

Mötte en hel karavan i Göteborg tidigare i veckan. En målad "vanlig" MC-snut och 2 eller 3 blåa BMW F800 med snutar på...

Aj då... Blir riktigt farligt när även polisen har civila mcen... Va va de för hoj, å var????

Likadana BMW som dom kör målat, BMW 1300GT eller vad dom nu heter. Låg två stycken och härjade i norrort i helgen varav den ena gav mig en lättare tillsägelse vid ett mackstopp efter att ha visat tecken på att han tyckte att det gick lite snabbt på motorvägen tidigare :va

Mötte dessutom samma civilare dagen efter och då berättade han att dom just denna helgen hade framförallt yrkestrafik i siktet och låg ute och gjorde den soliga helgen lite tråkigare för dom.

Likadana BMW som dom kör målat, BMW 1300GT eller vad dom nu heter. Låg två stycken och härjade i norrort i helgen varav den ena gav mig en lättare tillsägelse vid ett mackstopp efter att ha visat tecken på att han tyckte att det gick lite snabbt på motorvägen tidigare :va

Mötte dessutom samma civilare dagen efter och då berättade han att dom just denna helgen hade framförallt yrkestrafik i siktet och låg ute och gjorde den soliga helgen lite tråkigare för dom.

Tack för tipset... Då får man hålla ögonen öppna för sånna hojar.....

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT