Har ni kollat er deklaration?

Woho mer än väntat... Om man betalar kyrkoskatt står det på en egen rad då? Jag kommer inte ihåg om jag fått nån bekräftelse på att jag verkligen kom ur. Begravningsavgift står iaf.

Woho mer än väntat... Om man betalar kyrkoskatt står det på en egen rad då? Jag kommer inte ihåg om jag fått nån bekräftelse på att jag verkligen kom ur. Begravningsavgift står iaf.

För mig står det:
"Kyrkoavgift varav begravningsavgift XXX kr Q.QQQ"

Så är XXX=Q.QQQ borde ditt utträde gått igenom. Och detta hittar du under skatteberäkning.

Du måste ha gått ur kyrkan innan 31/11-06 för att slippa kyrkoskatten på 2007 års deklaration

Du måste ha gått ur kyrkan innan 31/11-06 för att slippa kyrkoskatten på 2007 års deklaration

Jag har inte betalt kyrkoskatt :tummenupp

Då kan man säga att Jesus betalat mina Alpinestars Supertech... känns som jag kommer ha mer glädje av dom att vara med i kyrkan.

Får tillbaka årsförsäkringen på hojen:D Nästan 10 lakan, bara för två månader sommarjobb:tummenupp

Är helt nybörjare på detta, men... var ser man hur mycket man får tillbaks?
Har loggat in med BankID.

Edit: Nevermind. Lumpen genererade tydligen inget skoj, så jag går +/-0 :(

Last edited:
Får tillbaks lite slantar som antagligen ska få täcka sommarens endurkörning :gnissla

Är helt nybörjare på detta, men... var ser man hur mycket man får tillbaks?
Har loggat in med BankID.

Edit: Nevermind. Lumpen genererade tydligen inget skoj, så jag går +/-0 :(

Kolla under skatteuträkning, klicka fram där o sen på sista sidan scrolla ner - där ser du.

Ojoj. Får tillbaka över 7 lappar. Och jag har inte ens börjat med avdrag för resor, dubbelt boende, dubbla levnadskostnader. Wei

haha, va faaan... va underbart... jag ska få tillbaka över 3000 innan ja ens gjort alla avdrag..
Kan fan inte stämma, trodde att jag hade betalat 3% för lite i skatt hela året på en inkomst på över 300k så ja trodde jag va tvärkörd så har sutte o räknat på hur mkt avdrag jag kan göra för o komma upp i +- 0.. yaay, happy happy =)

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti