Har ni klotat?

• Thread starter Thread starter Kay
  • Start date Start date

Har du klotat med hojen?

• Antal röstningar
    0

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Skulle vara kul o kolla hur många som klotat här i sydsverige, så man inte känner sig helt ensammen... :brinnerup

Kay skrev:
Skulle vara kul o kolla hur många som klotat här i sydsverige, så man inte känner sig helt ensammen... :brinnerup

Tror nog de flesta vet att jag klotat, men de e alltid kul o berätta igen..

Vägen svängde, men de gjorde inte jag.. rakt ut på en åker gick det.. :D
Det viktiga är att komma upp på hojen igen o börja köra!

Swappe skrev:
Tror nog de flesta vet att jag klotat, men de e alltid kul o berätta igen..

Vägen svängde, men de gjorde inte jag.. rakt ut på en åker gick det.. :D
Det viktiga är att komma upp på hojen igen o börja köra!

1 gång på väg ( +2°C i en rondell, riktigt korkat att prova lägga hojjen rejält med sprillans nya Pilot Race :huvet ), och en hel del på bana.

Mvh//ZS

Kay skrev:

Ja hörde... hur gick det med dig? Hoppas din hoj klarade sig bättre än min. :huvet

Mmmm.. trillat omkull när jag skulle svänga på en parkeringsplats och massor på bana med både stor och minimotorcykel..... :dummer

En gång på väg då ett brunnslock var i vägen för
mina däck med min suzuki 400e nittonhundra frös i hjäl

En gång på bana i fjol på sturup och det var då man inte
kunde få Ketogan till att sluta skratta

Ett par ggr på väg/bana, har dock alltid fixat skadorna själv :tummenupp

Fina siffror där... Hade känt mig utanför om jag tillhörde de 16% som svarat nej... :)

Jag svarade nej. För att ha trillat med 125:a på grusväg år 1977 kan väl inte räknas?

Cornfed skrev:
Ja hörde... hur gick det med dig? Hoppas din hoj klarade sig bättre än min. :huvet

Jo det gjorde den allt... Lite småfix bara!
Jag är blå o gul o har ont i hela kroppen o låter som pappa när jag ska resa mig ur fotöljen.. "uj uj opp aj osh..."

Jodå, i marken har man snusat...
En gång svängde jag med vägen och rullade runt, en gång svängde jag inte med vägen och körde ut i det gröna. Inge vidare ball någon av gångerna, så denna säsong vägrar jag ramla helt enkelt *stödhjul* :tummenupp

inte klotat men krockade med The Dude förra sommaren

Trillade 4ggr stilla stående med min gamle hoj på 2 månader :kocko

Napsyl skrev:
...Trillade 4ggr stilla stående med min gamle hoj på 2 månader :kocko
....aldrig stå nära Napsyl, aldrig stå nära Napsyl, aldrig stå nära Napsyl, aldrig stå nära Napsyl, aldrig stå nära Napsyl, aldrig stå nära Napsyl, :D

Favorit i repris:
Korsningen innan hemmet krävde en balanserad stoppie. Direkt efter bromsen var det dags vika av höger och.... visst, MOTORSTOPP som låser bakhjulet i svängen!!! In med kopplingen, fångar returen som då går åt vänster med ofrivilligt knäskrap, 180 graders sväng på en 5,5m bred väg o LÄGGER till slut hojjen på rampuck och fot
Skador:
1cm² plastbit från hörnet på kåpan bröts av :banana

Robz skrev:
....aldrig stå nära Napsyl, aldrig stå nära Napsyl, aldrig stå nära Napsyl, aldrig stå nära Napsyl, aldrig stå nära Napsyl, aldrig stå nära Napsyl, :D

Favorit i repris:
Korsningen innan hemmet krävde en balanserad stoppie. Direkt efter bromsen var det dags vika av höger och.... visst, MOTORSTOPP som låser bakhjulet i svängen!!! In med kopplingen, fångar returen som då går åt vänster med ofrivilligt knäskrap, 180 graders sväng på en 5,5m bred väg o LÄGGER till slut hojjen på rampuck och fot
Skador:
1cm² plastbit från hörnet på kåpan bröts av :banana

Snyggt räddat, kunde ju gått värre. Hade velat ha den på film :D

Robz skrev:

Hehe

då kanske jag inte skall berätta för dig att jag skall köra på SRW i sommar :7peta :yoparty

Usch visst har man smakat på det :huvet

Vägen svängde, jag svängde, vägen svängde ännu mer, jag fegade... Balanserade ett tag på grusranden mellan diket och vägbanan innan hojen fortsatte ner i diket. Hastigheten var rätt låg men hojen tvärstannade i diket och jag fortsatte över styret och rullade runt på vägbanan. Ingen bil kom som tur var, pju...

Hojskador;
Bruten vänsterblinkers
Kåpa lätt repad på vänster sidan
Repad backspegel
Grus o gräs lite var o stanns
Styrlagret glappade upp efter ytterligare några mil

Jag;
Kraftigt ömmande vänsteraxel
Ömmande höft
Stukad handled

Mao så kom jag väldigt lindrigt undan. Körde dessutom utan skyddskläder vid tillfället :kocko

När jag tävlade i cykling så fick jag lära mig att det finns två typer av cyklister - De som har vurpat och de som ska... Jag tillhör första kategorin och jag kan försäkra att det gör j-vligt ont även om hastigheten är låg att vurpa på asfalt med lycrakläder :skrämd
Stämmer kanske i MC-världen också???

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...