har ni kört sporthoj?

Kan bara hålla med dom föregåemde inläggen...åkte sporthoj innan..åker motard nu..känns som man sitter på en moppe, ja fast med lite mer effekt då :D så otroligt lättkörd och rolig..säger bara en sak BYT!!! :yoparty

Hultan skrev:
Har du kört en retta? Jag behöver varken motorväg eller kilometersträckor.. Å då kan jag inte hjula speciellt bra.. Man behöver ju inte överdriva du.. :7peta

jo men man hinner göra en willli o en stoppie på ca 20-30 m fast man suger :)

Själv har jag båda sorterna. Motard är kanonkul att busa med. Det jag gillar hos sporthojen är hastigheten och möjligheten att åka ut finare kvällar o käka mil på favoritvägarna. Nästa år blir det 1000cc plastraket för min del... mer vrid åt folket :yoparty

Att köra motard är som att bli 15 på nytt,fast Duken är lite vassare än vad Dakotan var.

:banana

Men visst fan,det skakar,brötar och lever om den så det krävas att man inte är för känslig av sig.

Sporthoj är Disco
Motard är Rock´n roll.

pw skrev:
dö och dö som fan, vad är skillnaden??tell me... :va

Man kan dö om man kör åt skogen i 50km/h, men man dör som f-n i 250km/h :banana

Nej men allvarligt, jag tyckte mest att det var en lustig formulering :hihi

Min högst personliga uppfattning är att när det kommer till hur roligt det är så är det två helt skilda världar...båda har sin charm....resten stämmer dock väldigt bra :tummenupp

mriders skrev:
Läser med nöje :tummenupp , vi får se till nästa sesång va det blir för nåt :). Tack för svaren så långt.
O förresten när det gäller "körkortsvänligare" tänkte ja om man kör med en sport i ~200 o åker dit för fortkörning så hade jag nog mer föredragit att bli stoppad för att ha åkt b-hjul med motard i lagliga (mer eller mindre) hastigheter :rolleyes:
Åker du förbi polarna i blått i 200+ så stannar du ju ändå inte :blah o din dödlighet tänker man ju ändå bara på när man har ställt in henne för kvällen. därimot dessa :censored pengar som går åt för att hålla bladen gla kan ju knäcka den bäste... blir no en 660 här fram över kan ju iaf testa en stund.

Back