lilltryne
Den modiga lilla grisen...
Hittade en hoj hos honom som jag är intresserad av, men jag är lite skeptisk till handlaren.
* Dels så har han endast ett mobilnummer, ingen fast telefon.
* Verkar inte ha någon hemsida.
* Stavar som en kratta i annonserna, behöver ju inte betyda att han är dålig på mcs, men det ger ett dåligt intryck.
Någon som handlat av honom? Nöjd/missnöjd?
(Såg att frågan varit uppe tidigare, men jag ställer fråga ändå för o se ifall fler folk har några åsikter.)
* Dels så har han endast ett mobilnummer, ingen fast telefon.
* Verkar inte ha någon hemsida.
* Stavar som en kratta i annonserna, behöver ju inte betyda att han är dålig på mcs, men det ger ett dåligt intryck.
Någon som handlat av honom? Nöjd/missnöjd?
(Såg att frågan varit uppe tidigare, men jag ställer fråga ändå för o se ifall fler folk har några åsikter.)
så det e bara att köpa om du e sugen.. dock lite svårt att prata med han på tele (bryter mycket) på tyska.. men annars en bra kille.. flera här uppe som köpt av han o e jätte nöjda