Har ni handlat av Lorke-MC - Eriksmåla?

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Hittade en hoj hos honom som jag är intresserad av, men jag är lite skeptisk till handlaren.

* Dels så har han endast ett mobilnummer, ingen fast telefon.
* Verkar inte ha någon hemsida.
* Stavar som en kratta i annonserna, behöver ju inte betyda att han är dålig på mcs, men det ger ett dåligt intryck.

Någon som handlat av honom? Nöjd/missnöjd?

(Såg att frågan varit uppe tidigare, men jag ställer fråga ändå för o se ifall fler folk har några åsikter.)
 
blev tipsad om honom förra sommaren bra priser inget negativt vad jag hörde i allafall
 
Jag har en kusin som handlade hoj av honom, han har varit nöjd med köpet.
Firman har funnits i några år. Mer än så vet jag inte..
 
lilltryne skrev:
Hittade en hoj hos honom som jag är intresserad av, men jag är lite skeptisk till handlaren.

* Dels så har han endast ett mobilnummer, ingen fast telefon.
* Verkar inte ha någon hemsida.
* Stavar som en kratta i annonserna, behöver ju inte betyda att han är dålig på mcs, men det ger ett dåligt intryck.

Någon som handlat av honom? Nöjd/missnöjd?

(Såg att frågan varit uppe tidigare, men jag ställer fråga ändå för o se ifall fler folk har några åsikter.)


Här är en länk till hemsidan.
http://www.lorkefordon.com/
 
Jag bor i samma kommun som "Tysken", han importerar hojar från tyskland.
Och folk som har handlat från han säger att han är bra. Jag vet inte, har aldrig handlat från honom.

Enligt hemsidan så verkar det som om han har slutat att importera o bara handlar med begagnade.
 
Last edited:
Han har hållt på jättelänge med det där, så hade det varit nåt skumt med honom tror jag man hade hört omd et för längesen. Han fanns iaf när jag köpte min första hoj för 4 år sen.
 
den gubben e kanon... jag har handlat av en zzr1100 -91 o efter jag fick hem den så rasa 2:an på den. det var inget snack han skicka upp pengar till mig för renovering av låda(10000) utan intyg av verkstad o dyl... :yoparty så det e bara att köpa om du e sugen.. dock lite svårt att prata med han på tele (bryter mycket) på tyska.. men annars en bra kille.. flera här uppe som köpt av han o e jätte nöjda :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top