Har ni fest eller......

Folköl

Åt 25 ostron och drack en hel pomac
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
Husa 650-05
Det var tusan vad lugnt det blev pa forumet sa har en fredags natt?! Ar det nagot speciellt eller ar alla ute o super bara for nojets skull? :fyllisar

Se om det blir mer fart i morrn bitti. :tummenupp

Blykeps blykeps hela dan tralalala la.......

En annan har ju busat med motarden lite i stan innan det var det midsommar firande. Pencelin å inget dricka här inte...

Äter oxå penicilin, är väl en av få anledningar till att inte vara full just nu :huvet

Hoppas ni andra festar åt oss med!! :yoparty

Kreuger skrev:
Äter oxå penicilin, är väl en av få anledningar till att inte vara full just nu :huvet

Hoppas ni andra festar åt oss med!! :yoparty

Jag har försökt festa åt er, men jag ger upp nu. Har nog blivit för gammal, fet och trött.

Jag hade gärna varit i Assen nu, men uppslutningen var dålig bland polarna. Blev lite ofrivilligt en rätt lugn midsommarafton, men det känns ändå rätt OK att lägga sig snart och knäppa på MotoGp när man vaknar imorn. :) Gonatt på er!

Tänkte kräva penicillin men jag väntar till måndag så att jag kunde supa i afton. Lite sjukdom har ingen dött av, bara härligt med lite sjukskrivning.

Det bli val ngra (folk)ol for mig nu oxa efter jobbet. Ska jobba i morrn (yes) sa det blir lite lugnt ikvall :(

Pa sondag blir det dar emot midsommarfääääst!!! Hur javla kul det nu kan bli har borta :tuttar

Det var ju midsommar igår, klart du ska vara på fest då. Fint väder var det också.

När man cyklade hem vid 2-3 var det nästan som på dagen, härligt.

Padde skrev:
Det var ju midsommar igår, klart du ska vara på fest då. Fint väder var det också.

När man cyklade hem vid 2-3 var det nästan som på dagen, härligt.

La du märke till att det var ljust ute när du cykla hem?!

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8