Har ni förnedrat några bilar?

Cyren skrev:
2134623 Nästan så att jag hänger med där :P
Du jag körde en dt orginal idag.. Den fick man använda en almänacka för att mäta 0-100... Sen toppa den 110... i nedförsbacke. DEn va fan drygare än julkalendern på tv..

Förnedrade en 600-sport med traktormotarden igårkväll. Båda drog fullt, var som att stå stilla, ingen åkte ifrån den andre... sen kollade jag fram, då gick det fortare. :)

Det var en bmw som försökte tränga in sig i högerfilen där jag låg. han försökte köra om mig precis innan det blev enfiligt han blinkade inte ens, men jag gasade så han inte han. Då hade jag skjuts med. Så det blev en dubbel ägning av bmwn.

Tzr91 skrev:
2138314 Det var en bmw som försökte tränga in sig i högerfilen där jag låg. han försökte köra om mig precis innan det blev enfiligt han blinkade inte ens, men jag gasade så han inte han. Då hade jag skjuts med. Så det blev en dubbel ägning av bmwn.

Eller så gasade inte BMW:n? Det vet du inte...

Klart man dragit några bilar.. 0-100 på 6.5 som en RS gör är ju inte alla bilar som gör direkt :)

Tzr91 skrev:
2138314 Det var en bmw som försökte tränga in sig i högerfilen där jag låg. han försökte köra om mig precis innan det blev enfiligt han blinkade inte ens, men jag gasade så han inte han. Då hade jag skjuts med. Så det blev en dubbel ägning av bmwn.

det var det dumaste jag har hört på länge! Totalidiotiskt, sväjl stotlheten i stället för att eventuellt bidra till en olycka!

Min pappa tyckte vi skulle se vilken som va snabbast, min NSR mot hans 140hk V70, jag vann 0-100, och i starten är man grymmt mycket snabbare, höll dock igen och startade lika fort som han så det skulle bli lite roligare... Men efter 100 har man ju ingen chans...

Last edited:
Itacha75 skrev:
2136694 Förnedrade en 600-sport med traktormotarden igårkväll. Båda drog fullt, var som att stå stilla, ingen åkte ifrån den andre... sen kollade jag fram, då gick det fortare. :)

Jag har racat mot en xr600... Han hängde på bra i första växeln(några meter bakom), men när tvåan åkte i så :D Men de va ju för han försvann fort som satan i starten och jag hade nyligen köpt hojen

Ljunghusen skrev:
2141260 Jag har racat mot en xr600... Han hängde på bra i första växeln(några meter bakom), men när tvåan åkte i så :D Men de va ju för han försvann fort som satan i starten och jag hade nyligen köpt hojen

Jag låg på trean. Men antagligen för att sportisen var så satans svag på låga varv, och min tvärtom. :D

Den här tråden får 100% SEAL OF fjortis!
:argpådato

Tzr91 skrev:
För det första tycker jag du ska mogna lite på insidan av skallen och för det andra så tycker jag de e helt fel o lägga sig på samma låga nivå som vissa nissar i trafiken har... skit i dom och svara med att ha ett uppträdande som visar att du är mogen istället... :7peta.

Last edited:
Tzr91 skrev:
ja kan en erkänna att jag oxo har gjort precis likadant me en bmw me en turk i.... :tungan ...

alla dessa VOLVO raggare som tror att deras bilar gå´la som den stösta raketen är väll roligast att dra :yoparty

senast igår :banana

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...