Har ni förnedrat några bilar?

Sukalimpan

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2005
Hoj
Suzuki rg125 f
tjenare, vart lite nyfiken på vad för bilar ni har dragit vid rödljusrace och liknande??

själv har ja inte hunnit räjsa mot någon som är medveten om det :lol men så fort kortet är i min hand så skall bror min bli den första bilföraren jag förnedrar så hårt att han skiter på sig :banana

Edit: ja stavar som en frjotizz* :rofl

Sukalimpan skrev:
2132957 tjenare, vart lite nyfiken på vad för bilar ni har dragit vid rödljusrace och liknande??

själv har ja inte hunnit räjsa mot någon som är medveten om det :lol men så fort kortet är i min hand så skall bror min bli den första bilföraren jag förnedrar så hårt att han skiter på sig :banana

Edit: ja stavar som en frjotizz* :rofl

vad har det med 125:a att göra?

kleinealf skrev:
2132980 vad har det med 125:a att göra?

Allt. :7peta Vi kör ju 125or, remember?

Edit: Har rejsat mot en hittills, han varvade upp och brände på så det skrek om däcken... Surt att bli frånkörd av en 22 år gammal rd125. :lol

Last edited:
Trashcan skrev:
2132982 Allt. :7peta Vi kör ju 125or, remember?

Edit: Har rejsat mot en hittills, han varvade upp och brände på så det skrek om däcken... Surt att bli frånkörd av en 22 år gammal rd125. :lol

haha

jo en gång då jag paserade örebro drog jag på med aprilian för att köra om en raggare

vi båda startade från statoil med fullt ös men jag gick ut för att köra om och han hängde inte på

detta var så jag körde rs 125

Japp några volvo raggare har man lämnat efter sig, dom får andas in den ljuva doften av 2-takts rök :yoparty

:banana det roligaste måste fan va o dra antingen riskokare med superduper osthvlar te vingar och Volvoraggare :hihi

piskade en audi 100 (full med utlänningar) i köping... fast han drog om mig när jag toppade min :näsblod ...

Bärgren skrev:
2134341 Som toppar 45 kmh? :va

:hihi
asså jag tycker inta ett det är så coolt att "dra" bilar, ja menar det handlar ju bara om hur pass mycket bilföraren väljer att gasa, om det inte är en mostertrimmad rs som får i 210 vill säga...

bara min åsikt, btw jag plockade bort mina backspeglar igår, anlidning = jag behöver dom inte längre,, kan det säga nått om hur jag kör? :yoparty :tungan :D

Last edited:
Mr EmCom skrev:
2134363 asså jag tycker inta ett det är så coolt att "dra" bilar, ja menar det handlar ju bara om hur pass mycket bilföraren väljer att gasa, om det inte är en mostertrimmad rs som får i 210 vill säga...

Mmm, jag håller med dig. Att åka ifrån saker få man nog ägna sig till när man har mer kubik.

Mr EmCom skrev:
2134363 asså jag tycker inta ett det är så coolt att "dra" bilar, ja menar det handlar ju bara om hur pass mycket bilföraren väljer att gasa, om det inte är en mostertrimmad rs som får i 210 vill säga...

bara min åsikt, btw jag plockade bort mina backspeglar igår, anlidning = jag behöver dom inte längre,, kan det säga nått om hur jag kör? :yoparty :tungan :D

håller helt med, det beror på hur mkt dom vågar gasa. och jag kan bara instämma, du kör som en idiot^^

kan nämna att jag har dragit en trimmad golf gti ca 200-300m vid ett rödljus i stan, sen gick inte min tdr nå snabbare....det gjorde golfen :(

NiklasL skrev:
2134386 håller helt med, det beror på hur mkt dom vågar gasa. och jag kan bara instämma, du kör som en idiot^^

kan nämna att jag har dragit en trimmad golf gti ca 200-300m vid ett rödljus i stan, sen gick inte min tdr nå snabbare....det gjorde golfen :(
idiot är väll att ta i :p men nån liten stoppie här å var blir det väll :D

Har dragit någon här och där..
Dock standard bilar och dom flesta börjar plocka ikapp när hastigheterna ökar.

0-100km/h är lämligast för mig iallafall.

NiklasL skrev:
2134412 mm, och utan hjälm mitt inne i stan med fullt gaspådrag :tomten
visst fan.. hadde ja glömt... :hihi

Svanen skrev:
2134466 Har dragit någon här och där..
Dock standard bilar och dom flesta börjar plocka ikapp när hastigheterna ökar.

0-100km/h är lämligast för mig iallafall.
aaa typ samma här..

Försök dra min 240 gl ni! 0-100 på 14 sekunder :död

Trashcan skrev:
2132982 Allt. :7peta Vi kör ju 125or, remember?

jaja, hängde inte riktigt med, trodde att det var bil vs bil

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...