har ni en HSB[roligt]

:hihi :rofl :D

är inte de där lite förlegat?
man säger väl sånt mest för skojs skull nu för tiden eller man kanske alltid har gjort de... :va

låter lite allvarlig.

haha, Ja alltså jag är singel och lever gott med det, skrattar kompisar i ansiktet som säger sådär ;)
Självklart respekterar jag deras förhållanden, men lite frihet får man väl ta sig?
Flickvännen är väl inte deras morsa? "Får jag dricka öl med Anton idag, eller vill du att jag kommer hem?"

Mohahahaha :lol

NoicE skrev:
haha, Ja alltså jag är singel och lever gott med det, skrattar kompisar i ansiktet som säger sådär ;)
Självklart respekterar jag deras förhållanden, men lite frihet får man väl ta sig?
Flickvännen är väl inte deras morsa? "Får jag dricka öl med Anton idag, eller vill du att jag kommer hem?"

Mohahahaha :lol

sist jag fråga polarn om han kunde köra på lördag då man ska bort hör jag han vända sig om o fråga "ska jag göra nåt på lördag" haha..jag höll på o dö :huvet

Orkar knappt läsa igenom det, men känner iallafall igen namnet. Ytterligare en feminist som har hittat något att gnälla på som andra gör. Antagligen är det både mannen och kvinnan som gör fel, för så skall man skriva text. Populistiskt dravel som inte borde tryckas!

Vad det gäller hsb så är det inga fel på det. Gör gärna saker för min tant som jag inte vill allra helst i hela världen, ganska ofta till och med. Och klart kollar man om man kan ut med polarna till helgen eller ej...

ozeo skrev:
sist jag fråga polarn om han kunde köra på lördag då man ska bort hör jag han vända sig om o fråga "ska jag göra nåt på lördag" haha..jag höll på o dö :huvet

alltså, jag jobbar en del och har inte riktigt koll på mina sociala åtaganden tex. födelsedagar och dylikt. Flickvännen får alltså hålla koll på sådana saker åt mig. Vill nån att jag ska åka med nånstans så är det rätt bra att ha en flickvän som har koll på sånt åt en.

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8