Har ni blivit deprimerade efter att ha sett Avatar?

Så känner jag efter i princip alla filmer som innehåller element av övernaturlighet, sci-fi eller fantasi.
Får nog säga att Avatar var extra stark i det avseendet.

Den verkliga världen är tråkig och full av puckon.

Last edited:
systemkamera och pizza på bion :D

t1larg.avatar.blues.gi.jpg

har man sådana brillor på sig i Avatar 3D?
Funderar på att se 3d versionen just för att det ska vara en cool effekt... filmen verkar sådär annars när man ser trailerna iaf

Nja, kanske inte deprimerad, snarare lite besviken på att en så hypad film inte var så bra som jag förväntade mig. Är inte direkt ett fan av sci-fi, men en bra sci-fi rulle kan ändå vara en bra film. Att den inte var gratis att göra kan jag förstå, datoranimationen var bra.

De coola glasögonen fick man åtminstonne behålla, fast om det var värt 150:- vet jag inte.

Helt klart bästa filmen jag sett förutom The Fast And The Furious TokyoDrift...

Men självmord vill jag väl inte ta.. :va

Jag blev halvt deprimerad av Matrix 1 ,
jag vill också kunna kungfu på 3 sekunder :näsblod

Folk har tydligen övervägt självmord efter att ha sett Avatar :näsblod

James Cameron's completely immersive spectacle "Avatar" may have been a little too real for some fans who say they have experienced depression and suicidal thoughts after seeing the film because they long to enjoy the beauty of the alien world Pandora.

http://www.cnn.com/2010/SHOWBIZ/Movies/01/11/avatar.movie.blues/index.html

Filmen är uppenbarligen mycket bra. Jag skulle inte ha något emot en förstahandsupplevelse av Pandora. Dock trivs jag alldeles för bra på Jorden för att överväga självmord :tummenupp
Vill man uppleva Pandora 2.0 så finns det LSD! :banana

Känns som en glorifierad Start Trek rulle med alla moralkakor som spyddes upp i knät på mej som biobesökare, i 3D dessutom...

För er som minns sketchen som gjordes på Metallica under Napster eran säger jag:

-Aliens Gooood, Humans Baaadd!! (sammanfattar filmen ganska bra)

Last edited:
*/ ?>
Back