Har ni börjat ställa undan hojarna för säsongen 2014?

Räsern står nu, ja. Ser inte riktigt att det är läge att pressa varvtider nu.

Ska besikta en gathoj på lördag. Jag försöker fortfarande övertyga mig om att det är en bra idé. Jag tror att jag ska åka bandagar med den. Blir fint med perforerat räserställ och 7 plusgrader...........
:dummer

Jag drar en endurojacka utanför, funkar bra för mig.
En sån där typ bävernylon.

En mediamarktblaska mot kalaskulan funkar också.
Richa goretexallvädersvantar.

Börjar överväga det. Men en vindjacka utanpå och underställ så klarar man sig ett tag till. Regnet suger som vanligt...

-4 i morse. Än hur mkt man vill så ha jag inte kläder nog för att inte frysa ihjäl. Blir ju inte ens 8 grader på dagarna nu.
Köra i skoterkläderna känns otrygt och att köpa varmare MC kläder bara för att lär inte ske. :glömdet

Hatar dom här ämnena, ångest :död

Kör oktober ut med sporthojen iaf, sen ställer jag nog in den. Men bobbern är påställd hela vinter, så den kommer ja absolut ta på en del rundor när solen skiner:yoparty

När de börjar salta på vägarna så slutar, men då har man ju enduron ...:banana

Hell no!!

Kör fortfarande så det ryker. Kallt och djävligt men det funkar och är fortfarande kul :banana
Återkom när snön börjar dala och kvicksilvret sjunker under nollan.

Jag ställer inte av ännu ..körde till december förra året
När bantiden är slut går mc åkningen bara in i en annan fas. Jag byter till bra gatdäck och kör vidare.
Sanningen för mig är att sådana turer kan vara mer värda än sommarens stekheta dagar.

under 8 grader - kör inte. varför plåga sig ?

Ställer aldrig av men det är nog sista vecka jag pendlar till jobbet. Blir det fina helger framöver så blir det en tur.

Min är undanställd, men om vädret är bra vid slutet på oktober (allahelgon lov) blir det en sista åktur. jag bor ju i polen pga studier men lämnar alltid hojen i sverige under vintern o åker tillbaka till våren :)

Ställde av idag, känns inte som det kommer vara något mer väder för att åka i år..

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka