Har ni anmält er till första SM'et ?

Alltså är det bara jag eller fylls det på hela tiden i den där texten? Vafan anmälningsblankett å skit inte har jag skickat in nån sån. Däremot har jag betalat in på kontot.

Olof Eriksson skrev:
2085243 Alltså är det bara jag eller fylls det på hela tiden i den där texten? Vafan anmälningsblankett å skit inte har jag skickat in nån sån. Däremot har jag betalat in på kontot.

ja vaffan jag vet inte om min anmälan e duglig, skickade iväg ett enduro-inbetalningskort :confused: , hoppas ja e med, har ju pröjsat iaf :)

Ni som har pröjsat, har ni fått inbetalnings kort från bergman? (TV-avgiften)

JAg har inte fått något i alla fall och jag ringde arc och de har fått min anmälan och pengar... hoppas det inte ställer till krångel bara.

liljekvist skrev:
2092352 Ni som har pröjsat, har ni fått inbetalnings kort från bergman? (TV-avgiften)

JAg har inte fått något i alla fall och jag ringde arc och de har fått min anmälan och pengar... hoppas det inte ställer till krångel bara.

Anmälningarna ska väl publiceras imorgon? ...därefter kommer säkert en räkning från Bergmans. Sen måste man väl ha lite tid på sig att betala, om det blir innan eller efter SM:et ska väl inte spela roll? Efter som det vad jag vet varken står omnämnt i reglemente, TR eller nått annat kan dom väl ändå inte hindra dig från att starta bara för att du inte betalt Bergman i tid (eller alls för den delen).

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT