Keihin
Står när du faller!
min hoj? Var på match igår. Skulle vara nykter pga hangover. Slutade som det brukar
träffade på Bebben och gänget... Efter ett par öl var hojen och baksmällan glömd. Låste dock fast hojen i en stolpe. Hoppas den står kvar...
/K
träffade på Bebben och gänget... Efter ett par öl var hojen och baksmällan glömd. Låste dock fast hojen i en stolpe. Hoppas den står kvar.../K

