Har nån handlar på LocoMX.com

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Tjaba allesammans!

Köpte en hjälm den 23e Dec från LocoMX och har fortfarande inte fått den, På deras hemsida står det "Pending Shipment"

Det har den gjort i 2v nu... Har jag blivit blåst eller är dom allmänt sega?
Nån som handlat från dom innan?

Tjobaaa!

Jag skulle nog vänta 2 veckor till innan jag skulle höra av mig, du har väl inte bråttom att köra? :tungan

Tänk:

Hur många arbetsdagar har det varit sedan du beställde dina prylar? Tror du inte jul och nyår existerar i USA?

/ Jens

Tänk:

Hur många arbetsdagar har det varit sedan du beställde dina prylar? Tror du inte jul och nyår existerar i USA?

/ Jens

Nä inte så många arbetsdagar men oandra sidan så VET jag också att Amerikaner jobbar ALLA klämdagar speciellt transportföretag för att dom inte ska ha 40,000 paket att köra ut i slutet av semestern ;) Så tillbaka till frågan... Varför denna tid, Är det så att dom är sega?

Ja, dom är lite sega ibland.
Nej, jag tror absolut inte dom har blåst dig. Jag har alltid fått det jag beställt, men ibland har det tagit lite tid. Kan vara så att dom inte hade hjälmen på lager och väntar själva på en leverans.

Är du orolig finns telefon, bara att ringa. Dom bits inte.

Nä inte så många arbetsdagar men oandra sidan så VET jag också att Amerikaner jobbar ALLA klämdagar speciellt transportföretag för att dom inte ska ha 40,000 paket att köra ut i slutet av semestern ;) Så tillbaka till frågan... Varför denna tid, Är det så att dom är sega?

Jag råkar befinna mig i USA och du har fel, transporter och "allt" är inte öppet, många har semester och firar precis som i sverige :fakta

/ Jens

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage