Har någon någonsin vunnit på Triss?

• Thread starter Thread starter Merovingian
  • Start date Start date
Bekant till mig hade "importerad " en fru från Thailand efter 1,5 år här i Sverige så skrapade hon fram 25:000:- i 25 år , dagen efter hade hon packat och dragit tillbaka till Thailand , han var inte så glad för han förlorade sin hemhjälp (slav) men det var rätt åt honom tyckte jag...

/Juha

Jag van 10´000kr för ett gäng år sedan och bara några månader efter så van en klasspolare 100´000kr så vinna går de men de är ju sällan de går så fel!
Tror att de flesta som köper Triss tar nya lotter om de vinner under 100kr för att öka sina chanser att vinna en större summa!

kompis till mig jobbar inom PR o har svenska spel som kunder de har själva sagt att de är CP-Dåliga odds på spelet. Som om man ska vinna på lotto ska man inte satsa på triss.

Småsummor som jag tagit nya lotter för. Vilken idioti det är egentligen.

OM man nu ska satsa på spel borde man ju välja det spel med högst chans att vinna. Räknat på både odds och genomsnittsvinst då alltså. Vilket spel är det?

Småsummor som jag tagit nya lotter för. Vilken idioti det är egentligen.

OM man nu ska satsa på spel borde man ju välja det spel med högst chans att vinna. Räknat på både odds och genomsnittsvinst då alltså. Vilket spel är det?

Har för mig att keno har rätt hög vinnstchans

Ska skrapa två stycken Trisslotter strax och återkommer med resultatet.
Edit: Inte en spänn.:va

Last edited:
75:- bagis rikare häromdagen, med tre nya lotter i morgon så är iaf. svenska spel lite rikare!

Bekant till mig hade "importerad " en fru från Thailand efter 1,5 år här i Sverige så skrapade hon fram 25:000:- i 25 år , dagen efter hade hon packat och dragit tillbaka till Thailand , han var inte så glad för han förlorade sin hemhjälp (slav) men det var rätt åt honom tyckte jag...

/Juha

Man ska ändå byta ut dom ungefär vid den tiden, annars får dom uppehållstillstånd.

Får dom uppehållstillstånd är det slut med fjäsket, då blir dom precis lika lata och ouppfostrade som svenska kvinnor.

Man ska hela tiden se till att ha en ny på väg hem, eller papperstallrikar så att det räcker tills den nya har kommit hem, annars kan det börja lukta konstigt ur diskbaljan.

Förra grannen vann 5 miljoner på TV4-skrapet.

Själv skrapade jag fram 5000kr med en polare när man var snoris, det var dock inte på triss.

Jag vann 2000 nånting på joker för ett par månader sen. Hade 4 rätt och även den sista siffran rätt. Skulle jag haft dom två siffrorna där emellan, rätt oxå, så hade det blivit 10 000 000

75 25 och 50 lite då och då, självklart byter man in mot nya i varierande skick....

En fd. granne vann 1 miljon på postkodlotteriet....

Har också en polare som vann 250 000 på Triss för några år sen..

Tror han nästan aldrig köper lotter, men den här gången kommer han aldrig glömma.
Han och en annan kille var i Sthlm för att festa.. På fredagen var de på fest med ett 30-tal folk, varav ganska många honor. Han var jävligt kåt och försökte på allt och alla, men det slutade med att han inte ens fick doppa den äckligaste suggan där... Morgonen därpå drog de för att käka den obligatoriska bakismaten och inhandla lite snus före hemfärd... De pratade såklart om kvällen innan - och främst hur han INTE lyckades få sig nåt trots flera barmhärtiga försök... Såklart kläcker han ur sig 'Fan, turen måste ju vända nån gång - lika bra jag köper en triss'.. Sagt å gjort.. Den andra snubben kunde inte tro sina ögon när han skrapade fram 3 TV-apparater :D

Det där är faen helt omöjligt att vinna på...
Mitt rekord är ~22 nitlotter PÅ RAD, inte ens 25 spänn!
iofs över en tid på ca 6 månader men men...

Jag har aldrig nånsin vunnit mer än 25 kr på en lott. Men jag har stora planer på att vinna 50 000 i månaden i 25 år, jag ska bara invänta rätt tillfälle!

Grannarna van tydligen på postkodlotteriet häromdagen, 100papp till dom och inget till mig för vi har inte samma postnummer!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman