Har någon beställt från sportsbikeshop??

Zozzle

Ny medlem
Gick med
30 Jan 2017
Hoj
mt-07
Hej jag undrade om någon här har beställt från sportbikeshop. Då jag hade tängt att beställa en hjälm därifrån.

Akra helsystem från dem. Snabbt skickat till sverige och bra support via mail.

De är superbra! Handlat både delar, hjälm och kläder därifrån. Ett par alpinestar handskar frasade sönder i sömmarna efter en säsong, mailade med bild och fick ett par nya på posten på 2 dagar.

Handlat där flera gånger. Har alltid funkat bra. Någon gång var det något strul så inte betalningen gick igenom och en annan gång hade jag av misstag beställt fel vara men båda gångerna löste sig allt bra efter kontakt med dem.

Jag har handlat flera gånger och enda problemet har varit sista biten till dörren, Postnörd, och det kan de inte rå för...

Köpt hjälm, handskar och slip on, funkar hur bra som helst, bra priser och support.

När jag köpte (senast i dec) hade paypal en kampanj där de stod för frakten tillbaka vid byte eller återköp upp till 250kr.

Har en kompis som beställde där ifrån, och dom va tydligen bra. Returer tror jag däremot kan bli ganska kostsamt :fyllisar

Jag har handlat därifrån 3 gånger när jag köpt olika mc handskar. Har aldrig vart några problem.
Skulle man beställa fel storlek får man stå för returkostnaden själv vilket blir några hundra dock...

Företag som tar kunder på allvar och löser kniviga situationer utan att bråka är ju klockrent! Ska ha dom i åtanke nästa gång det blir att köpa saker online.

Gått igenom sidan lite, schysst utbud! nu med återbäringen som kommer blir det nog att inhandla ett substitut till läderkondomen. ett bra set stadsklädsel när man vill varva utanför kiosken.

Dom här var feta! Någon med erfarenhet?

https://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_rev/317881

tcx_boots_rush_waterproof_black.jpg

Last edited:
Passa på nu innan Brexit, då får man försöka lära sig tyska om man vill handla billigt.

Jag har handlat därifrån flera gånger, snabbt och smidigt varje gång.

Köpt en hjälm därifrån. Den var för stor och jag skulle stå för returen själv. Så jag fick beställa tjockare vaddering :crash

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti