Stenhård_gubbe
Ny medlem
vad menas med det? att det skulle va lika billigt att köra en ny hoj? isof. har du nog fått de finska försäkringarna om bakfoten.
jag är arbetslös men behövde en hoj och köpte en gammal fzr, byggde om den och har skitkul med den! eller hade; miste kortet 1:a augusti..
det finns inga trasiga bastun i Finland.
changco: dom ger garanterat böter för 79 på 70 (eller 89 på 80 som det heter i Finland) speciellt om du sitter på en hoj! tyvärr är vi stämplade så man får aldrig vara ifred. dom har tagit mig då jag stått stilla på en parkering och klagade på allt som inte var tip top. ni kan ju se finska polis jakter på tuben och se om det finns likadana från Sverige? jag stannar alltid och tar mitt straff om det inte är frågan om att jag kör som en idiot och riskerar kort och feta böter, då försöker jag garanterat köra ifrån dem.
en stor lyx ni har är att ni inte har nåt ägaransvar! skulle det vara så här skulle man självklart köra ifrån dem oftare men tyvärr vet man alldrig om de råkat få reg. nr. och då får man böter fast det är ens moster som är ute och kör ens hoj, om hojen inte är stöld anmäld.
Va bra... då vet ju alla att du inte e ute på slangen i 200 megacycler..