Har mito samma lågfartsmunstycke som RS??

MotoX

Våga våga
Gick med
3 Apr 2005
Hoj
KTM
hejsan.. har miton samma fugge som RS en? de e så att ja behöver ett lågfartsmunstycke till miton men dom på ava här där jag bor kan inte beställa men om de e samma som rs så e de inga problem.. någon som vet? miton har en 28 mm dellorto förgasare..tacksam för hjälp

Det ända jag vet, hört är att svensk sålda rs 125or har dellorto 28mm förgasare, så då borde det var likadan. Rätta mig om jag har fel :)

okey för jag behöver större lågfartsmunstycke men det borde väl vara samma om det är lika förgasare :) ska höra hos AVA MC om dom kan ta hem ett till en RS så ja kan se om de e samma ... tack för att ni hjälpte mej

zunshine skrev:
okey för jag behöver större lågfartsmunstycke men det borde väl vara samma om det är lika förgasare :) ska höra hos AVA MC om dom kan ta hem ett till en RS så ja kan se om de e samma ... tack för att ni hjälpte mej

med största sanolikhet så har dom inte det.... dom har ju bara samma förgasare :confused:

plocka i sär å titta .... beställ nytt sen byt.... det är krångligt men alla har det lika jobbigt :hihi

*/ ?>
Nyheter
Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Back