Har jag mätt fel?

Alex.J skrev:
Om du menar mig så ska jag beställa ifrån MC center i kristianstad.

SKa du ha öppet luftfilter så du blir av med luftburken då? inte bara en insats eller vad dom heter, vill nämligen ha ett ovalt luftfilter, men helst bara dom runda som är vinklade typ, Pris?

RED_LiME skrev:
SKa du ha öppet luftfilter så du blir av med luftburken då? inte bara en insats eller vad dom heter, vill nämligen ha ett ovalt luftfilter, men helst bara dom runda som är vinklade typ, Pris?

Jag ska ha ett koniskt som jag kommer sätta direkt på förgasaren det kostar ca 400kr till 450kr

Den där stora ringen som sitter på förgasaren kan man ta väck den ? för jag her ett malossi filter liggandes hemma och det skulle passa perfekt om man tog väck den.

För det spelar väll ingen roll vad det är för något filter bara det är öppet rakt igenom. Har nämligen suttit på moppen innan. Det är ju inget skitfilter kostar 350kr nytt.

Skickar med en bild på filtret

Last edited:
Den går att ta bort, men då har man istället en skruvgänga där.
Jag undrar om filtret kommer sitta kvar, det finns ju ingen kant som förhindrar att det kan dras av.
/Ludde

LGS skrev:
Den går att ta bort, men då har man istället en skruvgänga där.
Jag undrar om filtret kommer sitta kvar, det finns ju ingen kant som förhindrar att det kan dras av.
/Ludde

Skit samma för jag körde över filtret igår när jag skulle ut och köra en runda :hihi

LGS skrev:
Jag har bara en 28mm Del'lorto, om det nu har nått med saken att göra...
Måste bara fråga om råd, ska jag köpa ett gianelli system med kevlar dämpare, eller ett jolly med alu dämpare? Enda anledningen till att jag tvekar är att jolly dämparen ser så liten och ful ut, men den kanske e bättre. Vad skulle ni gjort?
/Ludde

Köp Jollymoto me kolfiberdämpare. har d på min nsr. skönaste ljudet o fetaste dämparen :yoparty :yoparty :yoparty :banana :banana

*/ ?>
Nyheter
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Back