Nicke
Raj raj raj
- Gick med
- 9 Mar 2003
- Hoj
- SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Tjena,
Jag ska köpa bil idag och undrar som f*n över om min enda miss på 19 år kommer att dra mig i smutsen. Jag släppte min bildörr och den smällde upp i sidan på en kollegas bil... Sucks men vi har ordnat med f-bolag osv. Det ska kosta mig 1000 kr och sen sa de nåt om premien på Gjensidige (gamla Tennant). Jag undrar som fasen om jag har har haft en trafikskada nu eller om det här i princip inte räknas. De dönickar jag pratat med när jag kollat priser på bilförsäkring kan inte se att jag har nån prick i protokollet.
Är det nån som vet om en parkeringsskada inte räknas som trafikskada?
Så här ser det ut på If och andra undrar hur många skadefria år jag har:
Säkerhetsrabatter
Har du haft någon trafikskada de senaste två åren?*
Ja
Nej
Jag ska köpa bil idag och undrar som f*n över om min enda miss på 19 år kommer att dra mig i smutsen. Jag släppte min bildörr och den smällde upp i sidan på en kollegas bil... Sucks men vi har ordnat med f-bolag osv. Det ska kosta mig 1000 kr och sen sa de nåt om premien på Gjensidige (gamla Tennant). Jag undrar som fasen om jag har har haft en trafikskada nu eller om det här i princip inte räknas. De dönickar jag pratat med när jag kollat priser på bilförsäkring kan inte se att jag har nån prick i protokollet.
Är det nån som vet om en parkeringsskada inte räknas som trafikskada?
Så här ser det ut på If och andra undrar hur många skadefria år jag har:
Säkerhetsrabatter
Har du haft någon trafikskada de senaste två åren?*
Ja
Nej