SM 570 RR skrev:Sälj den o köp Seel Replican 630 istället för nästan samma peng![]()
![]()
Seel replican borde väl kosta ganska mycket mer eller? vet du priset?
vem e det på din avatar? du eller nån gammal bild på jösse kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SM 570 RR skrev:Sälj den o köp Seel Replican 630 istället för nästan samma peng![]()
![]()
Adrian_J skrev:För motard är det väl ingen större nackdel med 4 eller 5? Who knows...
FSc kan möjligen finnas med 4 växlar???
TORRGASA?????
Holy Rider skrev:Han kan bara torrgasa än, tror jag![]()
Adrian_J FSc kan möjligen finnas med 4 växlar???[/QUOTE skrev:Nope, FSc är 6-växlad.
Nopex2Ebbe skrev:Nope, FSc är 6-växlad.
om vi talar 2004 så har FSc-modellerna utgått. Såldes inte en enda i Sverige som 03 så de tyckte inte det var nån idé 
Du kommer märka skillnad. Bl.a har du ett något annorlunda chassi på 03/04 än din 02 (som jag tror var samma som 00/01) dessutom kommer du märka att motorkaraktären är annorlunda. Jag har bara kört 99/01/03/04 men "recensionerna" jag fått säger att 01 och 03 upplevs som något rappare med argare kurva. Så 04n borde vara hyfsat lik din fast med mer kraft och ett längre register. Du kommer bli äckligt nöjd med frambromsen och den ytterliggare bättre elstarten. Kan du inte köpa en gul bakskärm? Tror det skulle bli äckligt snyggt.borggren skrev:TORRGASA?????
Vad faan tror du jag e klen eller????
inga klenisar åker väl Husa![]()
![]()

Holy Rider skrev:Åja, så stark är du nog inte![]()
Var inte startmotor för klenisar ?
kommer du ihåg vem som inte fick igån min Husa i klippan i våras??

Jag fick höra idag att de ska börja tillverka 650n 22Nov, hm......... Du har väl inte någe ess i skjortärmen, ......eller ska du åka en Demomaskin??
borggren skrev:Var till Hässleholm nu för en vecka sedan o skulle kolla på de nya husoarna med en polare, o blev så "kär" att jag köpte en Husa 650SM-04 direkt :kocko ......hämtar den nu 11/11. det är ju såååå kul,![]()
Gjorde jag rätt?
Alla enduro och motarder är byggda. Crossarna kommer senareTom Byron skrev:HmJag fick höra idag att de ska börja tillverka 650n 22Nov, hm......... Du har väl inte någe ess i skjortärmen, ......eller ska du åka en Demomaskin??
Fusk![]()

Supermoto skrev:Alla enduro och motarder är byggda. Crossarna kommer senare![]()
Ingela?? Varför ringde du dit?? Har du äntligen sett ljuset möjligenTom Byron skrev:Hm, det sade inte hon på Husaberg i tlfn.......
kanske var typ del två av tillverkningen då? Jaja, vad vet jag......
Hon skämta aprillo med mig![]()
. Det var en FS650e.
Supermoto skrev:Ingela?? Varför ringde du dit?? .
Tom Byron skrev:Hm, det sade inte hon på Husaberg i tlfn.......
kanske var typ del två av tillverkningen då? Jaja, vad vet jag......
Hon skämta aprillo med mig![]()
Supermoto skrev:Ingela?? Varför ringde du dit?? Har du äntligen sett ljuset möjligen![]()
![]()

Det här låter ju OTROLIGT lovande....Yasha skrev:![]()
Hedagurun kanske blir hedersmedlem?!?
![]()

HUSA
mr_rockster skrev:Jag har fått höra Monica säga "den kommer nog nästa vecka" varje vecka 5 månaders tid!
- Johan
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem