Har jag överdrivit nu?

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
Jag har precis köpt en ny bildskärm till min dator. Tycker ni att den känns lite överdriven?

Bifogat

• dator.jpg
    dator.jpg
    79.5 KB · Visningar: 382
Är det en 23"? Jag är inne på att köpa nåt liknande någon gång. Man måste ju sitta så mkt framför datorn med jobb/plugg så det är lika bra att satsa på riktiga grejer som man kan ha länge.

Gixxer-Anders skrev:
Grotesk, osmaklig pengaförstörelse.... Jag tycker om det!

hehe ja jag är nog nästan kär i den till och med. men om sanningen ska fram så står den bara vid datorn tillfälligt. jag ska hämta en tv-tuner till den ikväll och sedan åker den upp på väggen :hihi

CJ900RR skrev:
hehe ja jag är nog nästan kär i den till och med. men om sanningen ska fram så står den bara vid datorn tillfälligt. jag ska hämta en tv-tuner till den ikväll och sedan åker den upp på väggen :hihi

Köp en till då. :yoparty

mb skrev:
Är det en 23"? Jag är inne på att köpa nåt liknande någon gång. Man måste ju sitta så mkt framför datorn med jobb/plugg så det är lika bra att satsa på riktiga grejer som man kan ha länge.

nä det är en 42 tums plasma. 103 cm bred (inte diagonalt alltså utan brett) :banana

CJ900RR skrev:
nä det är en 42 tums plasma. 103 cm bred (inte diagonalt alltså utan brett) :banana
Såg det nu på tangentbordet :)

Lagom storlek på TV. 32" är för litet tycker jag... iaf när man är van vid projje.

CJ900RR skrev:
Jag har precis köpt en ny bildskärm till min dator. Tycker ni att den känns lite överdriven?

*yrrol mode on* "Så att vi slipper sitta så nära" *Yrrol mode off*:rofl

Vad väntar du på?
Bara o koppla in tvkort till datan o sen köra järnet!

Har en polare som köpte 2 plasmaskärmar på 43" tum idag...frågade varför han skulle ha 2 :va
Han påstod att han var ju tvungen att ha en till sovrummet också :kocko :tummenupp

Ibland önskar man att man hade mer pengar...suck :huvet

Jag trodde att jag och sambon va extrema med våran skärm :) Skönt att det fanns någon som hade större :)

/Annicka

Bifogat

• IMG_0001a.JPG
    IMG_0001a.JPG
    14.2 KB · Visningar: 102
Det är klart att man sitter på en plasma till datorn, här har jag nyss kopplat in allt och ska börja ställa in. Använder denna skärm bara till film, spel osv. Det är jobbigt att sitta och skriva på den.

Bifogat

• datorskärm kopiera.jpg
    datorskärm kopiera.jpg
    35.6 KB · Visningar: 66
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT