Har inget körkort??

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster S4R
Körde falken idag på 53

Kan man skylla på att man inget körkort har?? :gnissla

Fan vad kass jag är, vad skall jag göra?? :va

70

Ladda med nitrometan?

Mike the bike skrev:
Var inte du där idag??

/M

Jo, fast jag körde ett pass med A-förarna pga lite strul med hojen så jag inte hann iväg på första. Men jag körde ett pass i B-licensgruppen också. Enda 125:an där.

Att du inte har körkort för hoj är nog en del av förklaringen. Man lär sig inte köra hoj genom att läsa en bok, det är övning som gäller. (Säger jag som också är bansnigel :) )

Fortsätt öva bara, så kommer det att gå rejält undan sen.

Mike the bike skrev:
Körde falken idag på 53

Kan man skylla på att man inget körkort har?? :gnissla

Fan vad kass jag är, vad skall jag göra?? :va

70

Husmoderns hemtips för snabbare varvtider:

Broma senare, gasa tidigare, tänka mindre och hålla högre fart på rakorna.... :-)

Har själv feta problem med allt ovanstående....

Last edited:
Tänkte nästan det, såg bra snabbt ut, vad har du för tider?

/M

Chris Ash skrev:
Jo, fast jag körde ett pass med A-förarna pga lite strul med hojen så jag inte hann iväg på första. Men jag körde ett pass i B-licensgruppen också. Enda 125:an där.

Gick inte så fort idag faktiskt... tror vi låg på låga 45 som bäst = inte tillräckligt snabbt.... :(

Edit: Hoppsan, såg att du inte refererade till mig, tänkte väl det..... :tummenupp

Last edited:
Tack

Tack för det, om du försöker knäcka mig helt så har du precis lyckats. :confused:

Jag får väl lägga ner hela skiten nu :(

XENOMORF skrev:
Gick inte så fort idag faktiskt... tror vi låg på låga 45 som bäst = inte tillräckligt snabbt.... :(

Mike the bike skrev:
Tänkte nästan det, såg bra snabbt ut, vad har du för tider?

/M

"Falkenbergarn" klockade mig på ett par varv till höga 49. Fast inget officiellt såklart. Målet är att komma ner på 47:or på SM, kanske tom en hög 46:a...

Chris Ash skrev:
Den idiotsäkra underhållsfria supermoppen har kinkat litet igen...

Mike the bike skrev:
Tack för det, om du försöker knäcka mig helt så har du precis lyckats. :confused:

Inte tillräckligt snabbt i NSB menade jag givetvis.....

Kör tills det släpper bara, jag körde 53:or för 1 1/2 säsong sedan så nedåt går det definitivt att komma, inga problem... lycka till!

Sedan var vinden rent ut sagt för jävlig idag, det gör mer än man tror på varvtiderna, skulle gissa på minst en sekund faktiskt......

Last edited:
Chris Ash skrev:
Nej, det var idioten Chris som dragit gasvajern fel, vilket han givetvis upptäckte en minut innan första passet..... :rolleyes:
Du är värdo på att mecka, skaffa en mekaniker

Mike the bike skrev:

Ähhh fortsätt att köra sålänge som du tycker att det är kul, tro inte att du kan bli snabbast på ett par bankörningar, jag är sketkass på att köra men har kul ändå :tummenupp

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026