TreoKwak
Köra fort rakt fram är lätt & trist
I helgen går flyttlasset från Linköping till huset vi köpt på Alnön. Hojen får åka lastbil upp är det tänkt. Finns det ngn värme kvar (8+ och över) eller har hösten drabbat er? Vore kul att hinna åka lite innan det är dags för vintersömnen..