Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kajlyl skrev:2089984Helt rätt! Ibland är folk klokare än man tror.. så däremot en snubbe som wheelade härom dagen i trafik ca +5grader och säkert grus här och där, med en liten flicka(dotter?), med hjälm som ända skydd, på bönpallen
...eller gnäller på att folk kör som kärringar-PLM- skrev:Verkar knappt finnas nån som gillar bus längre, alla bara krigar på nätet om vem som skrev fel bokstav i vilken tråd och om mätaren är skruvad på en blocketannons.![]()
-PLM- skrev:2089633Precis hemkommen från en busrunda. De gånger jag varit ute i år har jag inte sett ett enda bakslangsåka, framhjul, eller annat bus. Träffat på många motard och sporthojsåkare, men alla kör som kärringar!
Vad är det som händer? För några år sen träffade jag alltid på nån gasglad typ.....
sandstream skrev:2090068...eller gnäller på att folk kör som kärringar![]()
Kreuger skrev:2090078Det är bara att konstatera, du och jag har åkt på olika vägar idag. Skicka ett PM om du vill ha sällskap på slangen![]()
![]()
Chii skrev:2090086OT: En rosa hojj!!! I have a new hero![]()
Gustav1 skrev:2089991Jag har kört för fort flera gånger!
-PLM- skrev:2089633Precis hemkommen från en busrunda. De gånger jag varit ute i år har jag inte sett ett enda bakslangsåka, framhjul, eller annat bus. Träffat på många motard och sporthojsåkare, men alla kör som kärringar!
Vad är det som händer? För några år sen träffade jag alltid på nån gasglad typ.
Släpp lite på tyglarna och känn glädjen! Verkar knappt finnas nån som gillar bus längre, alla bara krigar på nätet om vem som skrev fel bokstav i vilken tråd och om mätaren är skruvad på en blocketannons.![]()
var du också därimaster skrev:2089677Såg tre bakhjulsåkare förbi Saxtorps MX-bana idag, det var en trevlig upplevelse... Det var även MX-tävlingen som höll på lite längre än bakhjulsåkat...![]()
Oddjob skrev:2090714var du också där![]()
Jaha, en motardmupp till ifrån UppsalaKreuger skrev:2090095Vill du veta varför kan du läsa hela historien här
Tror inte det, men jag kollade mest på hojarnaimaster skrev:2090838Visst var jag det..! Om du råkade se mig har jag långt hår och en svart-beige-vit Arlen Ness-jacka som det står 'Live on the Edge' på ryggen.![]()
PETER-STHLM skrev:2090683du behager fara med osanning?![]()
Vad är det som händer? För några år sen träffade jag alltid på nån gasglad typ.
Verkar knappt finnas nån som gillar bus längre, alla bara krigar på nätet om vem som skrev fel bokstav i vilken tråd och om mätaren är skruvad på en blocketannons.![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |