Har folk blivit laglydiga?

kajlyl skrev:
2089984 Helt rätt! Ibland är folk klokare än man tror.. så däremot en snubbe som wheelade härom dagen i trafik ca +5grader och säkert grus här och där, med en liten flicka(dotter?), med hjälm som ända skydd, på bönpallen

dotter!!?
de ja å min mor ju... :hihi
men nu vill mamsen inte åka mer cykel i år :va

-PLM- skrev:
Verkar knappt finnas nån som gillar bus längre, alla bara krigar på nätet om vem som skrev fel bokstav i vilken tråd och om mätaren är skruvad på en blocketannons. :gråta
...eller gnäller på att folk kör som kärringar :rolleyes:

-PLM- skrev:
2089633 Precis hemkommen från en busrunda. De gånger jag varit ute i år har jag inte sett ett enda bakslangsåka, framhjul, eller annat bus. Träffat på många motard och sporthojsåkare, men alla kör som kärringar!
Vad är det som händer? För några år sen träffade jag alltid på nån gasglad typ.....

Det är bara att konstatera, du och jag har åkt på olika vägar idag. Skicka ett PM om du vill ha sällskap på slangen :7peta :yoparty

Last edited:
Kreuger skrev:
2090078 Det är bara att konstatera, du och jag har åkt på olika vägar idag. Skicka ett PM om du vill ha sällskap på slangen :7peta :yoparty

OT: En rosa hojj!!! I have a new hero :Bugar

-PLM- skrev:
2089633 Precis hemkommen från en busrunda. De gånger jag varit ute i år har jag inte sett ett enda bakslangsåka, framhjul, eller annat bus. Träffat på många motard och sporthojsåkare, men alla kör som kärringar!
Vad är det som händer? För några år sen träffade jag alltid på nån gasglad typ.
Släpp lite på tyglarna och känn glädjen! Verkar knappt finnas nån som gillar bus längre, alla bara krigar på nätet om vem som skrev fel bokstav i vilken tråd och om mätaren är skruvad på en blocketannons. :gråta

Mmm...folk kanske är mognare. Eller helt enkelt medvetna om att det inte är läge för sådana manövrar på vårkanten när det är tillräckligt många riskmoment. Man är ringrostig, rullgrus, bilister som inte sett motocyklar på vägarna under hela vintern, kallt både i backen & luften.

Så tänk efter före....

Var och skruvade på min älskling idag och passade på att ta en runda med polarens 750. Fan va kul det är att gasa i gruset! :rofl
Hornen växer ut på en gång, nu tar det max en vecka innan jag få ihop
min älskade x9:a, sen jävlar ska det busas! Då ska jag dra av minst 15 år på min ålder!

:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

imaster skrev:
2090838 Visst var jag det..! Om du råkade se mig har jag långt hår och en svart-beige-vit Arlen Ness-jacka som det står 'Live on the Edge' på ryggen. :)
Tror inte det, men jag kollade mest på hojarna :tungan

min premiär tur bestod bara av bakhjuls åka å körandes alldeles för fort enligt hastighets begränsning...visst va de halkigt med slicks...men va fan..va ju kul..va visserligen för 5 veckor sen,dan innan ja bröt foten... :huvet så har bara fått provat hojen en gång... om man inte räknar med häromdan..en smyg comeback med gips på... va bara tvungen... längtan är oliiiidlig...!!!!! men idag måndag så e de bara en vecka kvar tills gipset ska bort... :banana å sen jävlar ska de härjas.. :D

/ Matthias

Kom förbi en glad motard förare på slangen när jag satt på mammas och käka lunch idag! :yoparty

-PLM- skrev:
Vad är det som händer? För några år sen träffade jag alltid på nån gasglad typ.
Verkar knappt finnas nån som gillar bus längre, alla bara krigar på nätet om vem som skrev fel bokstav i vilken tråd och om mätaren är skruvad på en blocketannons. :gråta

:D
:hihi
:D

Back