Har feta människor bättre sex? *VARNING* *Naket*

Mavve skrev:
Såg 1 sekund o sen klickade jag bort skiten. Ni är ju sjuka mongon - banna!!!

Men skärpning! :tungan Om du inte klarar av att se halvnaket så öppna inte vettja! Visst är det osmakligt men att börja banna till höger och vänster, naäää! det ska bara göras om ett inlägg uppenbarligen gör narr av en enskild person eller går till öppen attack mot densamma, eller om det är ett tydligt fylledille-inlägg vilket detta inte är. Titta lite mer noggrant så ser du att de där två är "påklädda" och förmodligen har gjort detta som ett skämt, sen om det är kul eller inte får väl var och en avgöra själv. :tummenupp

Ska väl lägga till att man MÅSTE ha på ljudet för att kunna förstå vad det är som är det roliga med filmen

Last edited:
Vi kan ju även tillägga att ingenting är naket i den där filmen. eller jag kan inte svara för killen för jag set inte så mycket av honom men tjejen har då underkläder på sig.

Samma tjej kallas även T-rex i filmen Orgazmo..en film ni alla MÅSTE se!
helt vansinnigt rolig komedi om en präst (eller dylikt) som helt enkelt hamnar i en porrfilms-härva! :rofl

För att svara på din fråga:
Hur bra sex man har beror knappast på kroppshyddan, utan snarare vem man är med.:nicka

Följdfråga efter att ha sett filmen: Blir sex bättre med fillsingar, trosor och solglasögon på? :va

Last edited:
Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...