Har förlorat förtroendet för VV...

Som sagt var: 50 ska man hålla vid inbromsningen. Läs punkt 3.11 själva i Vägverkets föreskrifter om förarprov, behörighet A och A1;

http://www.vv.se/lagrum/htm/1998nr052.htm

I serpentinen skulle jag råda dig att köra så snabbt du kan underförutsättning att det flyter på. När du klarar banan runt 20 sek och nån som tittar på tycker att det ser enkelt ut att göra så kommer du garanterat att klara provet.

Kugga ett bilförsök på att jag körde i 30km/h på väg med två filer, det fanns trafik i båda filerna och anledning till att jag kuggade var att jag körde för snabbt förbi fotgängare (som gick på TROTTOAR flera meter bort). :kocko

Casca skrev:
Ehm, du har nog aldrig kört en sådan misstänker jag, de är plättlätta att manövrera i jämförelse med de flesta hojjar. Inte stor risk att jag kan göra en perfekt garagesväng med min egen hoj men med farsans vinge är det absolut inga problem.
//J

Det där tror jag inte ett skit på.
Du säger att du gör en garagevändning lättare med en guldvinge som väger över 400kg än du gör med din "moppe" som man kan säga när man ställer den brevid en guldvinge.
Upp till bevis ut och filma och visa

När jag körde upp klarade 7 av 7 manöverdelen. 4 st på tung, 2 st på mellantung och en på lättviktare. Måste säga att jag tyckte att alla de 6 andra körde bra.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT