Har fått hem regbeviset på min mc nu..

westman87

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
Bandit 1200 -96
Har fått hem regbeviset på min Honda Xr250R står ingenting där att det är en enduro eller något.. så därför måste den väl vara reggad som MC? :confused:

Som mc? Antagligen..men om du menar om den är landsvägsreggad, så borde den vara det om det inte står en massa om vad som gäller för enduroregistrering och dess undantag.

Chronic skrev:
Som mc? Antagligen..men om du menar om den är landsvägsreggad, så borde den vara det om det inte står en massa om vad som gäller för enduroregistrering och dess undantag.
Står inte heller något i mitt registreringsbevis som antyder på att hojen är E reggad däremot i besiktningspapperna ser man dispans för bla bla bla...

philsson skrev:
Står inte heller något i mitt registreringsbevis som antyder på att hojen är E reggad däremot i besiktningspapperna ser man dispans för bla bla bla...

besiktningspapprena står inte heller nåt om e-regg.. men när jag kolla på "if.se" så stog det Enduro.. kan det betyda något?

Chronic skrev:

står ingenting där det ska stå dispanser och liknande

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...