Har fått British Superbike-banden!!

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Jepp, vänlige John skickade mig rejsen från Croft och Cadwell Park och dom dök upp idag. Har just sett första Croft-rejset och fyy faen va bra rejsing det är. Banorna är tighta och kuperade och det ser duktigt stökigt ut att ratta runt sjukt trimmade 1000-kubikare! Ska se om jag kan lyckas tanka in till datorn på nått sätt annars är ni välkomna till mitt residens på förfest och BSB i morgon :)

Ja de där filmerna vill nog hela sporthoj komma åt. Lägger du ut dem så blir nog alla superlyckliga. Inklusive jag själv :)

Lördag den 9e Oktober it is then. Storbildsprojektor, tilltugg och eventuell ölning ute på stan efteråt. Ett värdigt sätt att runda av säsongen 2004.

Fixar du att få över det till PC och upp för tankning så lovar jag att hålla på dig HELA nästa säsong! :tummenupp

Lite långt att åka kanske, men annars hade jag fan dykt upp. Är så grymt sugen på att se racen från Cadwell Park. Har ju sett dom sjuka bilderna från "the hill" när hojarna flyger... :tummenupp

Försök få över dom i digitalt format.... :yoparty

Don Quixote skrev:
Lördag den 9e Oktober it is then. Storbildsprojektor, tilltugg och eventuell ölning ute på stan efteråt. Ett värdigt sätt att runda av säsongen 2004.

Trevligt! Är man bjuden då alltså?

Hey DQ, hur ser det ut med dessa? Tror du det funkar att få över dem digitalt?

Hrrmm... Ja det borde allt gå om jag bara tar tag i det. Ska se om det går att lösa hyffsat snart.

Inte så att jag har bråttom på något sätt.. Skulle bara vara ruskigt skoj att få titta på de rejsen, har aldrig sett BSB. :)

Kan köra över det till DV och sen konvertera det till valfritt format om det kniper.
Det är väl PAL i england också misstänker jag?
Min Vidjobandspelare är dock kass.
Förmodligen enklare om du har ett TV/videofångningskort i datorn...
Men hör av dig om det är aktuellt.

//Anders.

Har sett dessa rejs, bland det fetaste jag skådat. Dom där grabbarna kör som dårar. Livet som insats. :tummenupp

men CÄPÄ,, lägg upp nu då....

*/ ?>
Back