har ett extra depåstöd liggandes...

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Det råkade bli en dubbelbeställning av depåstöd fram och istället för att sända tillbaka det och krångla med postavgifter o.d., så kanske någon är i behov av ett stadigt stöd till hojen. Är samma modell som det på bilden. Kostade drygt 750:- inkl moms o frakt...
 

Bifogat

  • stand10.jpg
    stand10.jpg
    30.4 KB · Visningar: 88
Kamikaze kid skrev:
Du har ju fler hojjar....
Alla hojjar ska stå på rad på Depåstöd vet du väl? :tummenupp

Bara två numera... och KTM:en har jag cross-lyft till när jag inte lutar den mot ett staket eller garageväggen :)
 
Hur högt lyfter det? så att man slipper ta av framskärmen vid hjulbyte?
 
tl1000larsson skrev:
Hur högt lyfter det? så att man slipper ta av framskärmen vid hjulbyte?

33 cm från marken och upp till underkanten av gaffelbenen, när den är i "upp-pallat läge".
 
Leverans

Kommer du åka neråt landet nått? Typ Stockholm...
I så fall är jag intressad att köpa den för nån hundralapp i rabatt.

/Henrik
 
Bultaco skrev:
Kommer du åka neråt landet nått? Typ Stockholm...
I så fall är jag intressad att köpa den för nån hundralapp i rabatt.

/Henrik

Ska väl till mässan, får se om stödet är kvar då - men vill ha 750 för det (det kostade mig lite drygt det och är inte ens upp-packat). Annars behåller jag stödet och har det som vinställ eller nåt... :)
 
Ok jag förstår.
Ska kolla vad det kostar i butiken.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top