Har en ide...

Kom just tillbaka. Det kostar bra mer än vad det smakar är en sak som är säker... Fast 1200kr för helförsäkring vore "Ok".

Tror jag lägger ner mina stuntplaner. För bli vanliga amatörgrejerna, framhjul o bakhjul på gata. Kommer ihåg allt för mycket att det gör ont att krascha hela tiden (från cali).

Får man en schyst bil för 95k? =)

Billson skrev:
Varför inte supermotard :va ? Jag bara undrar.
Gillar varken hur dom ser ut, låter eller framförs. En skithoj enligt mig. Dock säkert rolig att leka med på bana. Det vore det ENDA jag skulle köpa en sådan till.

Swedie skrev:
För bli vanliga amatörgrejerna, framhjul o bakhjul på gata. Kommer ihåg allt för mycket att det gör ont att krascha hela tiden (från cali).

typ som i stunts gone wild?! ;)

för 95k får du annars väl en R1 (äldre) och en R6 (till tjejen) för bana osv? Kanske blir för dyrt i förs?

Faan klart du ska börja stunta igen, och du vet att Hondorna håller längst, har inte lyckats ta död på min 954 ännu :yoparty
Sen kostar en 02:a blade 6500:- i halv/helår hos IF. Om du fyllt 25 eller fyller 25 samma år

Gå nu och hitta dig en blade 00 och nyare, så lastar jag på min hojj och kommer upp. :fyllisar

// Nickl@s

Bifogat

• HPIM2074 (Medium).JPG
    HPIM2074 (Medium).JPG
    39.6 KB · Visningar: 99
Swedie skrev:
... Får man en schyst bil för 95k? =)
Corvette -68/-72. Fortfarande med kromade fångare och osmoggad puffra (om inte puffran är utbytt mot en smoggad skitmotor). Men du får ingen cab med bigblock för dom pengarna och du får ingen bil i nyskick heller.
Eller en -73/-82. Men då får du nöja dig med plastfångare (kromet fanns kvar bak på -73) och rätt tama puffror. En -74 (plastfångare både bak o fram) får du skaplig för 70-80 lax. Men glöm bigblock och cab (finns inte på så nya Vettar och inte för dom pengarna).
Men det kanske inte var sånt du menade med schysst bil? :)
Svårt att packa in racerhojen i bagageutrymmet. Dock ska det sägas att dom fanns med kromat bagageräcke som tillbehör. :tummenupp
Vill se Swedie lasta racerhoj ovanpå bagageräcket bakpå en C3:a. :D

Swedie skrev:
...

För 95k kan du få köpa min hoj. Titan-färg, rullat 100 mil.
Förs. ca 2kkr hel/hel....

Och ja, just det, du står för frakten.... m`kay?

:tummenupp

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...