blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
då kan ju du och jag ta varandra i handen då för det gör ju inte du heller.. eller dom flesta här kanske jag ska säga, så vi kan ju ha ringdansHerman skrev:2167753Kommer du inte över 300 eller![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
då kan ju du och jag ta varandra i handen då för det gör ju inte du heller.. eller dom flesta här kanske jag ska säga, så vi kan ju ha ringdansHerman skrev:2167753Kommer du inte över 300 eller![]()
![]()
V-Gurra skrev:2168508Kan man svara både "'är du dum eller" och "både och"?
kanske starta tråden lite ironiskt när de fanns en 200 och en 244 tråd
)IronMike skrev:2167740nytt försök
--
300 fick va gränsen, för där va jag på varvbrytet me en hoj..kört 337 km/h med bil, mätt med gps.
:corn
pjohan skrev:2167809Jag tycker inte att det är något att skryta om att ha varit uppe i sådana vansinneshastigheter. Visst kanske er pilot hade koll på läget men vad händer om någon kille i en liten Cessna inte inser att planet bakom kommer dundrande i över dubbla hans egen hastighet och råkar rycka till?
på alla moralkakor.

Du menar Järn Micke och hans polare?racechopper skrev:2168729Det är väll som med sket ungarna som kommer fram när man stannar nånstans.Det första dom frågar är just "Hur fort går den"![]()
![]()

Mr R skrev:2168145Min går max 170 km/h så svar NEJ

racechopper skrev:2168729Det är väll som med sket ungarna som kommer fram när man stannar nånstans.Det första dom frågar är just "Hur fort går den"![]()
![]()
Nej.Magnus-Sthlm skrev:2167770Det verkar vara ont om moderatorer online idag. Det var längesedan det var så mycket trams på forumet.

Fy fan vad coolt!IronMike skrev:300 fick va gränsen, för där va jag på varvbrytet me en hoj..kört 337 km/h med bil, mätt med gps.
:corn

|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!