Har du varit över 300 km/h?

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date

varit över 300 km/h

• Antal röstningar
    0
pjohan skrev:
2167809 Jag tycker inte att det är något att skryta om att ha varit uppe i sådana vansinneshastigheter. Visst kanske er pilot hade koll på läget men vad händer om någon kille i en liten Cessna inte inser att planet bakom kommer dundrande i över dubbla hans egen hastighet och råkar rycka till?

:rofl :rofl :rofl

skitbra :7peta på alla moralkakor.
*viker mig på golvet av skratt*

Nog för att det händer att man plussar men har aldrig haft någon önskan om att köra så fort på allmän väg och har hitentils aldrig kört bana så svaret blir ett bestämt nej!

Det är väll som med sket ungarna som kommer fram när man stannar nånstans.Det första dom frågar är just "Hur fort går den" :lol :lol

ps/har inte kört i 300km

men om jag ska vara seriös för en gångs skull, så. hur många olyckor sker på rak väg utan övrig trafik, om man kör med båda hjulen i backen ?

sällan någon drar av motorvägen... *peppar peppar* allt kan hända, men jag ser det som farligare att köra bulten i typ 200 blås än 300 på rak motorväg.

[IRONI]Har gjort denna manöver åtskilliga gånger och tänk... Jag har inte klotat en enda av de gångerna, fast det skulle ju vara omöjligt att spränga ljudvallen levande en gång i tiden också :) [/IRONI]

<----

Att detta skulle vara verklig hastighet tror inte ens jag på.
Nya hojarna är ju lite tråkiga på det viset att de aldrig tänker visa de magiska 300 siffrorna så man får väl säga att man lyckats med konststycket att acca trots att mätaren stod fast på 299 :banana

jo visst har man kört 300 vet inte om k5:an gör 300 men den visar 299 full pull på 5:an o accar vidare på 6:an. hade an busa som första hoj -00 som inte var spärrad vid 299 den visade 350 på mätaren men det kanske var 301 eller nått verklig fart... taa daa :rolleyes:

racechopper skrev:
2168729 Det är väll som med sket ungarna som kommer fram när man stannar nånstans.Det första dom frågar är just "Hur fort går den" :lol :lol
Du menar Järn Micke och hans polare? :rofl

Mr R skrev:
2168145 Min går max 170 km/h så svar NEJ

Det räcker med en sån moped, Jag körde 140 med min xt och det skakade och lät som att hela hojen skulle rasa ihop.. :skrämd

Nee då är en sporthoj bättre fasten min inte gör 300.. :( :gråta

racechopper skrev:
2168729 Det är väll som med sket ungarna som kommer fram när man stannar nånstans.Det första dom frågar är just "Hur fort går den" :lol :lol

Jag svarar alltid att det står på sidan utav hojen, Allså 600 km/h :tummenupp

Magnus-Sthlm skrev:
2167770 Det verkar vara ont om moderatorer online idag. Det var längesedan det var så mycket trams på forumet.

vadå, jag tycker moderater är lika tramsiga som sossar, oftast. :tomten

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...