IronMike
Guest
nytt försök

--
300 fick va gränsen, för där va jag på varvbrytet me en hoj
..kört 337 km/h med bil, mätt med gps.
:corn

--
300 fick va gränsen, för där va jag på varvbrytet me en hoj

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nop, min gammelfzr mäktar bara 255 med nuvarande drevning.. sen e den ju nu klotad ocksåIronMike skrev:2167740nytt försök
![]()
blom skrev:2167747är det här ett dagis eller.. sluta lägg ut en jävla massa poller om hur fort man har kört![]()
Thermal skrev:2167760Ja flera gånger, senast i någon modell av Airbus. Det gick nog i en 8-900 knyck minst.![]()
Jag tycker inte att det är något att skryta om att ha varit uppe i sådana vansinneshastigheter. Visst kanske er pilot hade koll på läget men vad händer om någon kille i en liten Cessna inte inser att planet bakom kommer dundrande i över dubbla hans egen hastighet och råkar rycka till?UrbanTiger skrev:2167789Åkte 747 en gång och då gick det över 1000 i medvind![]()
Kör ALDRIG om en cessna om det är mindre än fyra meter till vajerräcketamullo skrev:2167814Då är det bara hoppas att killen med Cessnan inte klotar av förskräckelse!
IronMike skrev:2167740nytt försök
--
300 fick va gränsen, för där va jag på varvbrytet me en hoj..kört 337 km/h med bil, mätt med gps.
man får inte flyga hursomhelst i luften.pjohan skrev:2167809Jag tycker inte att det är något att skryta om att ha varit uppe i sådana vansinneshastigheter. Visst kanske er pilot hade koll på läget men vad händer om någon kille i en liten Cessna inte inser att planet bakom kommer dundrande i över dubbla hans egen hastighet och råkar rycka till?
Audiman skrev:2167967Nog inte många som har kört över 300 blås med sin hoj då många mätare är glädjemätare, sanningen ligger nog vid 280-290 max!
pjohan skrev:2167809Jag tycker inte att det är något att skryta om att ha varit uppe i sådana vansinneshastigheter. Visst kanske er pilot hade koll på läget men vad händer om någon kille i en liten Cessna inte inser att planet bakom kommer dundrande i över dubbla hans egen hastighet och råkar rycka till?
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |