AndersJohansson skrev:47 här![]()
Tro det eller ej, 48-48,5 här
Är ganska normal annars, 187 cm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
AndersJohansson skrev:47 här![]()
H4 skrev:Tro det eller ej, 48-48,5 här![]()
Är ganska normal annars, 187 cm.
Nope, de jag har nu har töjt ut sig, i början passade dom knappt.AndersJohansson skrev:Alltid ska någon annan vara värre![]()
Bara jag som har jättesvårt att hitta skor?

MattE. skrev:20-21
Engelsk 2½ 3 3½ 4 4½ 5 5½ 6 6½
Svensk 34-34,5 35 36 36,5 37 38 38,5 39 40
Engelsk 7 7½ 8 8½ 9 9½ 10 10½ 11
Svensk 41 41,5 42 43 43,5 44 44,5 45 46
Engelsk 11½ 12 12½ 13 13½ 14 14½ 15 15½
Svensk 46,5 47 48 48,5 49 50 51 51 52
1 tum är 2,54cm
http://www.samsmotor.se/sko_storlek.html
Det är ganska långt ifrån sanningen, vad jag vet 
Ja jag sa ju det, men den visar för lite, det har konstaterats förr, men sen var den inte gjord på svenska män heller.tycon1 skrev:Med den där uträkningen skulle jag alltså ha 13cm?
Det är ganska långt ifrån sanningen, vad jag vet
![]()
AndersJohansson skrev:Undersökning gjord av ryska forskare vissade att om man tog längden på foten +5cm /2 så skulle man få längden
Stämmde på 90% av alla män.![]()

Nu känns det här jävligt löjligt men 49 här.darth_igel skrev:Själv har jag 48+![]()

Är det bara för mig som den inte växer något (märkbart?) i värmechukabowa skrev:det e inte så att ni mäter fel.. ryssarna kanske mätte slaka pålar
EDIT: sen kan man justera längden lite med en simtur i havet eller en kvart i bastun.

skitnödig o väntar på bussen mitt i vintern.. då blir den inte storMattE. skrev:Är det bara för mig som den inte växer något (märkbart?) i värme
men i kyla eller vid fysiska aktiviteter så jävla krymper den haha![]()
MattE. skrev:Är det bara för mig som den inte växer något (märkbart?) i värme
men i kyla eller vid fysiska aktiviteter så jävla krymper den haha![]()
man ska passa sig för att vifta med den framför brudarna efter att man badat is vak... Det kan få ödesdigra konsekvenser.. 

chukabowa skrev:det e inte så att ni mäter fel.. ryssarna kanske mätte slaka pålar
EDIT: sen kan man justera längden lite med en simtur i havet eller en kvart i bastun.

MattE. skrev:ska du vara sån så.. jag har 47-48 i skostorlek, vad har du.

Bad polaren att hitta sin referens.. Han letar bland sina sparade prylar. Han skickade detta tills vidare, någon tysk undersökning som handla om samma sak..IronMike skrev:Vilken weird tråd det blev...![]()
Nu kan jag iaf motbevisa min kompis att hans artikel nog inte stämmer..
![]()
IronMike skrev:Bad polaren att hitta sin referens.. Han letar bland sina sparade prylar. Han skickade detta tills vidare, någon tysk undersökning som handla om samma sak..
"
Wohl jeder männliche Radfahrer nach langen Touren die Probleme mit seinen Geschlechtsteilen. Durch den hohen Druck in Verbindung mit zahlreichen Stößen von der Straße kann es infolge eines Anschwellens der Prostata, einer Druckläsion der Harnröhre und / oder einer Nerveneinklemmung zu einem Taubheitsgefühl im Penis, Schmerzen beim Wasserlassen. eventuell Blut im Urin oder sogar zeitlich begrenzter Impotenz kommen. Die hartnäckigsten Sympthome verschwinden nach einer Zwangspause von einigen Tagen. Abhilfe: Anatomisch geformter Sattel (ev. Damensattel), nach vorne ev. neigen. Es sind im Handel Sättel mit einer Gel- Einlage erhältlich. Breitere, gut federnde Reifen, höhergestellter Lenker. Regelmäßig aus dem Sattel gehen. Biken kann unter Umständen zu einer zeitlich begrenzten Impotenz führen, wenn ungünstige Umstände zusammentreffen. Regelmäßiges und dosiertes Radfahren soll sich jedoch günstig auf das Sexualleben auswirken. Auf alle Fälle kommt es bei jedem extremen Ausdauersport zu einem Abfall des männlichen Hormons Testosteron."
Vettefan.. Min tyska är kanske inte sehr gut för att avgöra om det hade med saken att göra. Men han skickar mer saker nu så får vi se![]()
Paradoxy skrev:Det handlade ju om cyklister pucko :kocko
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|