Har du stor kuk? poll... (engelsk undersökning ang bikers..)

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date

Uppskattad storlek ?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
AndersJohansson skrev:
Alltid ska någon annan vara värre :gnissla

Bara jag som har jättesvårt att hitta skor?
Nope, de jag har nu har töjt ut sig, i början passade dom knappt.
men jag var tvungen för jag hade varit i 7 skobutiker på 2 olika köpcentrum
och orkade inte leta längre.

:lol

MattE. skrev:
20-21

Engelsk 2½ 3 3½ 4 4½ 5 5½ 6 6½
Svensk 34-34,5 35 36 36,5 37 38 38,5 39 40
Engelsk 7 7½ 8 8½ 9 9½ 10 10½ 11
Svensk 41 41,5 42 43 43,5 44 44,5 45 46
Engelsk 11½ 12 12½ 13 13½ 14 14½ 15 15½
Svensk 46,5 47 48 48,5 49 50 51 51 52

1 tum är 2,54cm

http://www.samsmotor.se/sko_storlek.html

Med den där uträkningen skulle jag alltså ha 13cm?
:död Det är ganska långt ifrån sanningen, vad jag vet :hihi

tycon1 skrev:
Med den där uträkningen skulle jag alltså ha 13cm?
:död Det är ganska långt ifrån sanningen, vad jag vet :hihi
Ja jag sa ju det, men den visar för lite, det har konstaterats förr, men sen var den inte gjord på svenska män heller.

AndersJohansson skrev:
Undersökning gjord av ryska forskare vissade att om man tog längden på foten +5cm /2 så skulle man få längden

Stämmde på 90% av alla män. :)

Det är då fan att man alltid ska tillhöra minioriteterna i undersökningar som är relevanta :huvet

Edit: Har ju 47 i skostorlek.

Last edited:
det e inte så att ni mäter fel.. ryssarna kanske mätte slaka pålar :va

EDIT: sen kan man justera längden lite med en simtur i havet eller en kvart i bastun.

chukabowa skrev:

EDIT: sen kan man justera längden lite med en simtur i havet eller en kvart i bastun.
Är det bara för mig som den inte växer något (märkbart?) i värme :va

men i kyla eller vid fysiska aktiviteter så jävla krymper den haha :D

MattE. skrev:

skitnödig o väntar på bussen mitt i vintern.. då blir den inte stor :)

MattE. skrev:

:mattias man ska passa sig för att vifta med den framför brudarna efter att man badat is vak... Det kan få ödesdigra konsekvenser.. :gnissla

Ovanstående gäller givetvis inte mej :banana

Last edited:
chukabowa skrev:

Vad jag vet så är det rätt kallt i vissa delar av ryssland..och det måste ju påverka deras siffror, eller? :tungan

Vilken weird tråd det blev... :3freak

Nu kan jag iaf motbevisa min kompis att hans artikel nog inte stämmer..

:hihi

IronMike skrev:
Vilken weird tråd det blev... :3freak

Nu kan jag iaf motbevisa min kompis att hans artikel nog inte stämmer..

:hihi
Bad polaren att hitta sin referens.. Han letar bland sina sparade prylar. Han skickade detta tills vidare, någon tysk undersökning som handla om samma sak..

"
Wohl jeder männliche Radfahrer nach langen Touren die Probleme mit seinen Geschlechtsteilen. Durch den hohen Druck in Verbindung mit zahlreichen Stößen von der Straße kann es infolge eines Anschwellens der Prostata, einer Druckläsion der Harnröhre und / oder einer Nerveneinklemmung zu einem Taubheitsgefühl im Penis, Schmerzen beim Wasserlassen. eventuell Blut im Urin oder sogar zeitlich begrenzter Impotenz kommen. Die hartnäckigsten Sympthome verschwinden nach einer Zwangspause von einigen Tagen. Abhilfe: Anatomisch geformter Sattel (ev. Damensattel), nach vorne ev. neigen. Es sind im Handel Sättel mit einer Gel- Einlage erhältlich. Breitere, gut federnde Reifen, höhergestellter Lenker. Regelmäßig aus dem Sattel gehen. Biken kann unter Umständen zu einer zeitlich begrenzten Impotenz führen, wenn ungünstige Umstände zusammentreffen. Regelmäßiges und dosiertes Radfahren soll sich jedoch günstig auf das Sexualleben auswirken. Auf alle Fälle kommt es bei jedem extremen Ausdauersport zu einem Abfall des männlichen Hormons Testosteron."

Vettefan.. Min tyska är kanske inte sehr gut för att avgöra om det hade med saken att göra. Men han skickar mer saker nu så får vi se :)

edit: texten ovan hävdade han som underlag för att bikers även hade en omedveten önska, att få prostata "masserad", och att det fanns ett samband med en hemlig önskan att få massage där även då man inte körde hoj..

:va

Polarn är lite weird, nyss börjat läsa psykologi etc..

Last edited:
IronMike skrev:
Bad polaren att hitta sin referens.. Han letar bland sina sparade prylar. Han skickade detta tills vidare, någon tysk undersökning som handla om samma sak..

"
Wohl jeder männliche Radfahrer nach langen Touren die Probleme mit seinen Geschlechtsteilen. Durch den hohen Druck in Verbindung mit zahlreichen Stößen von der Straße kann es infolge eines Anschwellens der Prostata, einer Druckläsion der Harnröhre und / oder einer Nerveneinklemmung zu einem Taubheitsgefühl im Penis, Schmerzen beim Wasserlassen. eventuell Blut im Urin oder sogar zeitlich begrenzter Impotenz kommen. Die hartnäckigsten Sympthome verschwinden nach einer Zwangspause von einigen Tagen. Abhilfe: Anatomisch geformter Sattel (ev. Damensattel), nach vorne ev. neigen. Es sind im Handel Sättel mit einer Gel- Einlage erhältlich. Breitere, gut federnde Reifen, höhergestellter Lenker. Regelmäßig aus dem Sattel gehen. Biken kann unter Umständen zu einer zeitlich begrenzten Impotenz führen, wenn ungünstige Umstände zusammentreffen. Regelmäßiges und dosiertes Radfahren soll sich jedoch günstig auf das Sexualleben auswirken. Auf alle Fälle kommt es bei jedem extremen Ausdauersport zu einem Abfall des männlichen Hormons Testosteron."

Vettefan.. Min tyska är kanske inte sehr gut för att avgöra om det hade med saken att göra. Men han skickar mer saker nu så får vi se :)

Det handlade ju om cyklister pucko :kocko

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard