Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mitt är att inte ändra något alls, jag är fanimig fulländad![]()
...Nu stundar stramare tider, skinnstället hänger i hallen och skrattar åt mig varje gång jag går förbi.
Nu stundar inte alls stramare tider, tvärtom. Fler köttbullar åt folket. Jag börjar med Fettisdagen, ett par styckna semlor går nog ner. Det är ju bara att omfördela kroppsmängderna när man klämmer sig ner i skinnstället sen. Hur svårt ska det va'?![]()
Haha!
När jag sist krängde på mig ett skinnställ såg jag ut som en gris som just ätit en anakonda.
Numer är jag GoreTex-professor, det brukar finnas större storlekar där.![]()
Jamen, det är ju inte så att man själv blivit större och väger mer, det är ju för att mc- kläderna krymper i garderoben för att de inte används så ofta.![]()
Ser fram emot: "Det här vräkte jag i mig idag"Mer välgörenhet till mig själv.
Man kan ju iofs ta på sig själva garderoben, så kan man ju bara smälla igen dörren om man möter någon man känner.
Jamen, det är ju inte så att man själv blivit större och väger mer, det är ju för att mc- kläderna krymper i garderoben för att de inte används så ofta.![]()
Schysst mötessamtal, är du på väg att komma ur garderoben, det är ju inget att skämmas för!Man kan ju iofs ta på sig själva garderoben, så kan man ju bara smälla igen dörren om man möter någon man känner.
Schysst mötessamtal, är du på väg att komma ur garderoben, det är ju inget att skämmas för!![]()
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |