Har du någon koll på proffsen?

Vet du vem klaus Kinigadner är och skulle du vara intresserad av att träffa honom?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

420

Vaddå knäskrap?
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
HP2
Rösta på! Pollen stänger efter 10 dagar.
 
Last edited:
Vad har du nu hittat på :va
Ska du komma ut ur garderoben och berätta att det är DU SJÄLV som är "Kini" kanske :skrämd
 
Jag har träffat honom flera gånger.
Drack bärs med honom i Grekland för ett par år sen efter säsongsavslutet 2002.
Kul snubbe som mest åker på kul men ändå har en fruktad talang trots sina 80+ kg.
Har du lyckats locka honom t Sverige så är jag impad, han håller sig mest hemmavid när han inte måste iväg, totalt nerdegad i bruden sin. Och så börjar han ju närma sig 40 gubben, har fan tävlat sen början av 70-talet i allt från knattecross till motard VM...

Daniel...
 
Traffade honom pa motocross-vm 1984 eller 85 i Vasteras.
Trodde att han passerat 40 for lange sedan.
 
Supermoto skrev:
Vad har du nu hittat på :va
Ska du komma ut ur garderoben och berätta att det är DU SJÄLV som är "Kini" kanske :skrämd

Nja vi får se om det blir något. Beror ju på intresset..
Detta är bara en trevare för att kolla om folk skulle
vara intresserade.
 
brossan Heinz är nog fan vildare...
glömmer aldrig när han körde som om det var ett motocrossheat i ett visst ökenrally för ett gäng år sen :rock
 
Tror han är 38 eller 39.
Ganska lugn snubbe förutom när han åker race. Garvar mycket osv.
Lycka till med raggningen...

Daniel...
 
ypvs skrev:
Jag har träffat honom flera gånger.
Drack bärs med honom i Grekland för ett par år sen efter säsongsavslutet 2002.

Jag mötte Lassie typ dårå? :hihi :tummenupp
 
Jag har ju ingen hoj och jag spammar mest, men nog f-n vet jag vem Kinigadner är och TROTS att han är äckligt orange, skulle det ju vara coolt att kolla in körstilen på nära håll... :Bugar
 
ypvs skrev:
Jag har träffat honom flera gånger. :Bugar
Drack bärs med honom i Grekland för ett par år sen efter säsongsavslutet 2002. :Bugar
Kul snubbe som mest åker på kul men ändå har en fruktad talang trots sina 80+ kg.
Har du lyckats locka honom t Sverige så är jag impad, han håller sig mest hemmavid när han inte måste iväg, totalt nerdegad i bruden sin. Och så börjar han ju närma sig 40 gubben, har fan tävlat sen början av 70-talet i allt från knattecross till motard VM...

Daniel...

Kini er kung
 
ursäkta om jag stör lite i tråden. men skulle inte han vara med på nån motardkurs som LELLES skulle ha eller är jag helt ute. Tror det var förra året. Är det nån som vet om det hände nåt????
 
Yasha skrev:
Jag har ju ingen hoj och jag spammar mest, men nog f-n vet jag vem Kinigadner är och TROTS att han är äckligt orange, skulle det ju vara coolt att kolla in körstilen på nära håll... :Bugar

I like orange!!!
 
Har hört namnet och vet att han kör motard.
Har dock inget större intresse att träffa han utan "anledning".

Har läst någonstans att om man köper en ny KTM-motard så får man va med på ett "pass". Var det på sviestad?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top