Har du kört mot en brutal bil i trafiken??

Smurfer

Filosofie kandidat
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
KTM
Tråden kanske har varit uppe innan...

D eju mycke snack om hur mycke bättre en mc accar mot en bil osv.
Har mött en Ferrari 575 Maranello ca.600hp och vid ett annat tillfälle en trimmad BMW M5 Alpina ca.850 hp

Var helt jämt mot M5:an. Ferrarin fick jag en lucka på kanske 30m efter 2mils vansinne. Då har bilen krängt över hela vägen o ändå inte kommit närmare i kurvor. Inget man vill göra om!

Möter du en riktigt hårig bil så e d inte så lätt o ibland e d helkört. Är ju ensak o läsa på pappret men när du väl e där så...

har fått däng rakt fram av en (något!) moddad volvo 745!!

som tur är är det polarens bil, hade det inte varit nån man kände hade det varit surt!!

men vafaan.. han åker 9,92 på 402m.. raskt!

HenRRik skrev:

som tur är är det polarens bil, hade det inte varit nån man kände hade det varit surt!!

"Något" moddad. Hmm....

HenRRik skrev:

Den gula med förgasare? :)

Ytterst motvillig till att raca men ibland kan man inte "förlora ansiktet" när någon muppar sig

1) Den där svåruttalade Mitsubishin Mika - Whatever = 1-0 till mig
2) Någon ny fläsk corvette över Västerbron en sen kväll = 1-0 till mig

loser skrev:
Ytterst motvillig till att raca men ibland kan man inte "förlora ansiktet" när någon muppar sig

1) Den där svåruttalade Mitsubishin Mika - Whatever = 1-0 till mig
2) Någon ny fläsk corvette över Västerbron en sen kväll = 1-0 till mig
Funderat på att byta 'nick' till winner?
/F. ;)

jo jag var med om en del tillfällen på motorvägen i Cali.. folk kom upp med Turbon laddande och spände sig.. jag sket rätt mycket i att ens försöka när jag redan ligger i 100mph och dem kommer förbi med hjulspinn ... känns föga troligt att jag ska ge mig på ett race då.
Jag vet inget om bilar, så jag vet inte namnet på dem.. men en del var lite äldre bilar men med en dekal som sa "Turbo" :p

Swedie skrev:
jo jag var med om en del tillfällen på motorvägen i Cali.. folk kom upp med Turbon laddande och spände sig.. jag sket rätt mycket i att ens försöka när jag redan ligger i 100mph och dem kommer förbi med hjulspinn ... känns föga troligt att jag ska ge mig på ett race då.
Jag vet inget om bilar, så jag vet inte namnet på dem.. men en del var lite äldre bilar men med en dekal som sa "Turbo" :p

Det var inte Darius Datsun 240Z då? Cheva 350 med kompressor :kär

Swedie skrev:

Det var jag i min sura diesel pickis!!!! :banana

HenRRik skrev:

Inte den gul/svarta väl?

jag racear aldrig i höga farter, men med gammel zzren en sommarnatt så dök en porsche 911 turbo upp och retades genom tat köra om o bromsa o sen när jga körde om så gjorde han likadant igen, då blev det fråga om olagliga handlingar.

KickAss_Prod´s skrev:
Tråden kanske har varit uppe innan...

D eju mycke snack om hur mycke bättre en mc accar mot en bil osv.
Har mött en Ferrari 575 Maranello ca.600hp och vid ett annat tillfälle en trimmad BMW M5 Alpina ca.850 hp

Var helt jämt mot M5:an. Ferrarin fick jag en lucka på kanske 30m efter 2mils vansinne. Då har bilen krängt över hela vägen o ändå inte kommit närmare i kurvor. Inget man vill göra om!

Möter du en riktigt hårig bil så e d inte så lätt o ibland e d helkört. Är ju ensak o läsa på pappret men när du väl e där så...

Du körde väll på KTM:n då? :tungan :hihi

Det var väl 2 på forumet som fick duktigt med pisk av en Porsche GT2 i sommras...

Men mot den bilen finns det inte mkt att göra :Bugar

Har en kompis som bor i spånga, för dem som inte vet ligger detta nära rinkeby,tensta... Där ska fan alla rejsa mot en, oavsett om de har en nissan micra eller en BMW M5. Ganska kul faktiskt, man vet att det är först till nästa rödljus som gäller. Har inte förlorat än....

kajlyl skrev:
Det var väl 2 på forumet som fick duktigt med pisk av en Porsche GT2 i sommras...

Men mot den bilen finns det inte mkt att göra :Bugar

nån tokvässad sak?

Annars är det jhu så att exrema sportbilar går fortre än våra hojar, så när mna kommer upp i höga farter 250+ så seglar de om i vilket fall.

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP