Har du körkort?

Har du A-behörighet?

• Antal röstningar
    0
Lugn skrev:
Obegransat - internationellt

Det tror inte ens min mama på, det står ju inget om begränsingen på kortet hur ska de då veta??? :tungan
Och varför är inte A1 med i pollen? Tramsigt att alla 11kwattare ska känna sig utanför! :rolleyes:

Nexor skrev:
Och varför är inte A1 med i pollen? Tramsigt att alla 11kwattare ska känna sig utanför! :rolleyes:

Precis, inte nog med att våra motorcyklar är små och slöa, det räknas inte att man tagit körkort för det heller... :(

Mr. Red skrev:
Precis, inte nog med att våra motorcyklar är små och slöa, det räknas inte att man tagit körkort för det heller... :(
Måste man inte gå en kurs och få behörighet för att få köra EU-moppe nu för tiden också? :hihi

Last edited:
Japp, AB har jag och det får räcka...egentligen räcker det med A men ibland är det praktiskt med fyra hjul o tak, får plats med flera :tuttar

A1, A samt B är väl inte fy skam.... synd att man inte fyller 20 förns på 1år.
Ett 4de datum bakpå kortet är ju fint. =)

Nope. Kommer köpa hoj nu till våren. Kör så in i helvete. Tar kortet. Filmar lite. Kung.

Är grodarslen vatten täta ?? :nicka ( För er som inte vet det så är dom det och Ja, jag har kortet :nicka )

Förlåt att jag missade A1. Ni får väl välja begränsad dårå... Men det är fortfarande en massa folk här som inte har kort alls ju...

vi med tung obegränsat regerar!!!

vi får ju i princip köra vilken raket på två hjul som helst! bara att åka till närmaste hojhandlare.. be dom rada upp de mest effektstinna vilddjuren dom har(skriva på självriskpappren 10000:-/hoj om något händer) sen är det bara att ge fullt..

aaaahhhhh aint life sweet on the heavy side!!! :Bugar

Jo då!! När jag var 16 tog jag på lätt och när jag blev 18 tog jag tung i samma veva som bilkortet.

Vore ju också intressant med ett alternativ och se hur många som..
"Inget körkort, planerar inte att ta, kör ändå"

:gnissla

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma