Har du köpt TV-shop grejer?

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date

MikkE

Guest
Jag har för första gången gjort det nu. Proactive Solution, dock direkt från deras hemsida. Får man se hur de fejsgrejerna är då.

Jag köpte ett set av svindyra wobblers med olika ytterst tveksamma funktioner.
En luktade, en blinkade och en pep.
Lika värdelösa som de låter.

Var 10 år och naiv. :rofl

Jag köpte ett set av svindyra wobblers med olika ytterst tveksamma funktioner.
En luktade, en blinkade och en pep.
Lika värdelösa som de låter.

Var 10 år och naiv. :rofl

Superlure? Haha dom minns jag.

Päronen har köpt en sån "Mr T-grill/solarium/ugn" som dom ska ha i husvagnen. Jag tycker inte den verkar vara värd pengarna i alla fall.

Tanten kör med proactive och är nöjd med det...
Tänk dock på att det är som en j*vla bokklubb, man måste pausa medlemskapet för att inte få för mycket... Vissa saker går fortare än andra...

Låter ungefär lika vettigt som att sätta sig med en månadslön i näven och börja beta av spamlådan i mailen och handla loss...

Magic Bullet, mixer/blender. Helt klockren faktiskt, nöjd med köpet :)

Sen när jag var mindre var vi ett gäng som gick ihop och köpte en sån där ab-nånting (skickar strömmar till musklerna) för att köra lite Jackass med dom... nöjd med köpet!?.... njaooo, vi hade kul, men har aldrig sett skiten sen dess, och om produkten gör vad reklamen lovar!? HAHAHAHA, inte en chans.

Själv köpte man ett sett med Flying lures.
har inte fått en endaste fiskjävel med skiten, fattar inte, enligt reklamen så skulle fiskarna bli som galna efter dessa, inget annat skulle funka.

Tror jag har några liggandes hemma hos mina föräldar nånstans.

Jag va ca 13 år.

Nope. Inte efter att ha sett farsans utbrott på deras första produkt "didiseven" eller något liknande.:gnissla

Hahaha!

Det enda jag någonsin köpt på TV shop!

Jag och (dåvarande)tjejen skrattade mest åt den där jävla reklamen, men en naiv kompis till henne hävdade att det var guds gåva till mänskligheten, så vi köpte det skrattandes för att överbevisa henne.

Vi hämtade ut paketet och for ham till min morsa för att testa på lite trasor, vi körde hela demoprogramet dom körde i reklamen och alla trasor vi testade på blev för evigt förstörda.

Utom ett av testen, jag minns inte om det var tuggummi eller stearinfläckar, men där fungerade det precis som utlovat!

Men det var bara just den grejen som funkade, bläckpennan i testet måste ha innehållit sånt där buttericksbläck som är gjort för att försvinna, oljefläckarna bleknade lite osv, men helt klart en skitprodukt.

Inte köpt, men ville köpa.
En såndär hårklippningsapparat man kopplade till dammsugaren.
Hittade den aldrig i deras butiker.

Nuförtiden klipper jag mej i duschen istället.

Inte köpt, men ville köpa.
En såndär hårklippningsapparat man kopplade till dammsugaren.
Hittade den aldrig i deras butiker.

Nuförtiden klipper jag mej i duschen istället.

Parodin i Waynes's World, Suck Kut, är nästan lika rolig som originalet (och förmodligen lika bra).
[YOUTUBE-ID]PY0U0GTRPuo[/YOUTUBE-ID]

Parodin i Waynes's World, Suck Kut, är nästan lika rolig som originalet (och förmodligen lika bra).
[YOUTUBE-ID]PY0U0GTRPuo[/YOUTUBE-ID]

Flow Bee eller nåt. Min mormor är en flitig TV shoppare, hon köpte en sån och klöpp massa av sina gamla polare. Funka riktigt bra.

Själv köpte man ett sett med Flying lures.
har inte fått en endaste fiskjävel med skiten, fattar inte, enligt reklamen så skulle fiskarna bli som galna efter dessa, inget annat skulle funka.

Tror jag har några liggandes hemma hos mina föräldar nånstans.

Jag va ca 13 år.
Jag har faktiskt fått fisk på flying lure, dock köpte jag mitt sett i fyndlådan hos en riktig sportfiskeaffär, kanske gjorde skillnad ;)

Jag har faktiskt fått fisk på flying lure, dock köpte jag mitt sett i fyndlådan hos en riktig sportfiskeaffär, kanske gjorde skillnad ;)

Haha samma här :) Var kanon att gå med nere i småbåts-hamnen och kasta in under båtarna. Tog några gäddor på dom men sedan smälte dragen sönder efter att lådan legat framme i solen för länge.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D