Har du ingått i ett "handgemäng" ?

[B]Som frågan lyder har du ingått i ett "handgemäng" "slagsmål" "bråk"

• Antal röstningar
    0
Har alltid lyckats kuta ifrån eller styra bort slagsmål och har därför aldrig åkt på stryk, men jag är rädd att jag kommer hamna i det förr eller senare.

Är nån insatt nog i ämnet att tala om när man har som mest testosteron i ungdomen? Jag är visserligen fyllda 20 men har alltid varit snäll som en filbunke och from som ett lamm. Sist vi var ute på krogen höll jag på att ge en kille en knogmacka i ansiktet för att han stog ivägen i baren när det var kö och sade spydigt "jag står faktiskt här" till mig när jag försökte beställa en bira. Tände till inom en fingerknäppning.

IronMike: Vad innebär en chah shanghai noon? Minns inte riktigt och pallar inte backa för att kolla :rofl
Kan bara dom koreanska benämningarna

FreddaGädda skrev:
2294231 alltid varit snäll som en filbunke och from som ett lamm.

IronMike: Vad innebär en chah shanghai noon? Minns inte riktigt och pallar inte backa för att kolla :rofl
Samma här.... men jag har gått emellan fel slagsmål :3freak *tAsKiG-TaJmInG*

chooh nan choy.. är kung-fu språk, inom grenen choy lee fut - kung fu.

IronMike skrev:
2294250 Samma här.... men jag har gått emellan fel slagsmål :3freak *tAsKiG-TaJmInG*

chooh nan choy.. är kung-fu språk, inom grenen choy lee fut - kung fu.

Jo jo jo, det hajar jag vettu. Men är det en uppåtgående framspark, en superdubbelmegawarpspinnspark eller är det en spjuthandsstöt? Antagligen är det ju det förstnämnda eller nånting annat, men det var själva betydelsen jag var ute efter hur som helst

FreddaGädda skrev:
2294254 Jo jo jo, det hajar jag vettu. Men är det en uppåtgående framspark, en superdubbelmegawarpspinnspark eller är det en spjuthandsstöt? Antagligen är det ju det förstnämnda eller nånting annat, men det var själva betydelsen jag var ute efter hur som helst
http://www.choyleefut.se/

finns nog lite info där ;) ...min ex klubb. favoriten är, om vi snackar termer, jeoun jock, en slags stamp-spark över motståndarens knäskål så att den knäcks bakåt :3freak

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT