Har du handlat av AF1 Racing?

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Om du har fick du betala tull m.m.?

Någon som skall ha något och kan tänka sig dela på frakt?

Planer på att köpa en Powercommander eventuellt.

Skicka som "gåva" det ville dom inte:)

Har beställt lite kläder, åkte på tull och moms och dom skrev inte heller ner värdet!
Hade hemma prylarna på en dryg vecka.

Har handlat där flera gånger.... Du åker alltid på tull därifrån om du inte skickar det via mellan händer i usa.. De skriver aldrig ner värdet!(jag har frågat och jag fick bestämt "Nej")

Men annars är de jätte bra :tummenupp , får man fel skickar de rätt grjer utan kostnad och man får behålla det gamla(ivarjefall så va det så på tändsitiften jag beställde), men de skickar sällan fel :).... tändsitften va fel märkta :näsblod

Ett het tips är att köpa på ebay (pc3) om det finns... eftersom de oftast är vilig att skriva ner värdet...eller beg på af1 forumet.

Last edited:
Har handlat där flera gånger.... Du åker alltid på tull därifrån om du inte skickar det via mellan händer i usa.. De skriver aldrig ner värdet!(jag har frågat och jag fick bestämt "Nej")

Men annars är de jätte bra :tummenupp , får man fel skickar de rätt grjer utan kostnad och man får behålla det gamla(ivarjefall så va det så på tändsitiften jag beställde), men de skickar sällan fel :).... tändsitften va fel märkta :näsblod

Ett het tips är att köpa på ebay (pc3) om det finns... eftersom de oftast är vilig att skriva ner värdet...eller beg på af1 forumet.

480$ skulle dom sakerna jag ville beställa kosta. Någon anning om vad tullen kommer landa på?

480$ skulle dom sakerna jag ville beställa kosta. Någon anning om vad tullen kommer landa på?

Du kan ta värdet på varorna och gångra med 1,25 så landar du på ca hemmapris med alla avgifter. Jag har handlat av dem utan problem, slapp tull nån gång har jag för mig.

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage