Har du fyra millar över?

[YOUTUBE-ID]5_HoOqDoQXw&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Jag hade köpt en sån här istället...:yoparty

Kostar visserligen dubbelt så mycket, men fan så värt det! Den här är ju i alla fall dräglig att se på utifrån, och helt underbar inuti. Till skillnad från den första som var dräglig inuti (i jämförelse) och grotesk utifrån.

Last edited:
Du får en finare(fin över huvud taget) båt för samma pengar.
En båt har fördelen att man kan använda den utan att begå hederssjälvmord.
Antingen ett segelskepp deluxe eller en rullande IKEA-depression. Välj.

Last edited:
Nej FY FAN vilken tacky bil.
6-hjulsdrift ska det vara om man skall kunna köra med den nånstans.
Vill man bara impa på Skövde Camping kan man köpa nytt förtält med färgmatchande staket.

Båt och bil är inte samma sak. Finns ingen chans att jag får med damen i en skuta, så bil får det bli. Nu ska lillkillen mogna i 2-3 år, sen får vi se hur det går.... Jag ska bara ha en sån där.

Fatta när man rullar in på nån camping i sydsverige under sin väg ner till Namibia. Ser framför mig hur det har regnat i två veckor och man plöjer två djupa diken in bland kabe-vagnarna.

[YOUTUBE-ID]5_HoOqDoQXw&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Jag hade köpt en sån här istället...:yoparty

Kostar visserligen dubbelt så mycket, men fan så värt det! Den här är ju i alla fall dräglig att se på utifrån, och helt underbar inuti. Till skillnad från den första som var dräglig inuti (i jämförelse) och grotesk utifrån.

Du får en finare(fin över huvud taget) båt för samma pengar.
En båt har fördelen att man kan använda den utan att begå hederssjälvmord.
Antingen ett segelskepp deluxe eller en rullande IKEA-depression. Välj.
Men en båt?

Nej, då blir det hellre en stor och klossig lastbil med kapacitet att korsa så väl sahara som nordpolen vilken dag som helst i veckan.

Last edited:
Nej FY FAN vilken tacky bil.
6-hjulsdrift ska det vara om man skall kunna köra med den nånstans.
Vill man bara impa på Skövde Camping kan man köpa nytt förtält med färgmatchande staket.

Fatta när man rullar in på nån camping i sydsverige under sin väg ner till Namibia. Ser framför mig hur det har regnat i två veckor och man plöjer två djupa diken in bland kabe-vagnarna.

Vadå tacky?:va Det var ju högklassigt lyxig inredning ju!:yoparty
http://www.volkner-mobil.de/Reisemo/R_english/Perf_en.html
Och med extra garage för en liten sportbil att cruisa runt i:fakta
Jag gillar den, skarpt. Funderar på att köpa en sån istället för hus. Lyxigare boende som ändå är hyfsat praktist (garage för bruksbil, stor boyta etc) för de pengarna får man fan leta efter, och då är det dessutom mobilt:yoparty

Så håll du dig till din moddade äckliga lastbil, jag vill cruisa med stil:krama

Man behöver ju inte campa i mitten av sahara:va Fuck 6-hjulsdriften.

Last edited:
Det blir aldrig riktigt bra med såna där eftersom dom inte kan vara tillräckligt breda. Även om dom är stora och lyxiga så blir det ju ändå bara som att bo i en lång gång. Dom måste ju vara riktigt tråkiga och jobbiga att köra också.

Jag hade då hellre isf lagt 4 miljoner på resor istället. Det lär ju räcka till fler resor än vad en sån där bil är kapabel till + att man kan resa bekvämt. Vill man nödvändigtvis köra så räcker ju 4 miljoner både till bil och hotellnätter ifall man känner för det också.

[YOUTUBE-ID]xwHOLPDhJ_4[/YOUTUBE-ID]

+

P01.m4n

Så var det fixat :yoparty

Ööööh. Bara för att du köper en husbil för 4 millar så har du för den sakens skull inte FÖRBRUKAT 4 millar. Jag drömmer om att köra jorden runt med en billigare variant. Man kan få fina för 500000-1000000 kronor. När du lagt på 10000 mil på mätaren kanske bilen tappat 30% i värde, säg 200k. Beräknar vara borta 1-2 år. Då räknar man hem det utan problem.

Visst kan man bo i tält också, men det är nog lite besvärligt när man har småbarn. Dusch, toa och stor färskvattentank är ett måste.

Det blir aldrig riktigt bra med såna där eftersom dom inte kan vara tillräckligt breda. Även om dom är stora och lyxiga så blir det ju ändå bara som att bo i en lång gång. Dom måste ju vara riktigt tråkiga och jobbiga att köra också.

Jag hade då hellre isf lagt 4 miljoner på resor istället. Det lär ju räcka till fler resor än vad en sån där bil är kapabel till + att man kan resa bekvämt. Vill man nödvändigtvis köra så räcker ju 4 miljoner både till bil och hotellnätter ifall man känner för det också.

Ööööh. Bara för att du köper en husbil för 4 millar så har du för den sakens skull inte FÖRBRUKAT 4 millar. Jag drömmer om att köra jorden runt med en billigare variant. Man kan få fina för 500000-1000000 kronor. När du lagt på 10000 mil på mätaren kanske bilen tappat 30% i värde, säg 200k. Beräknar vara borta 1-2 år. Då räknar man hem det utan problem.

...Tänkte inte på det.

...det vore mycket roligare, ifall du opererade om dig till steven segal med all fett och hår osv - fatta vad respekt du skulle få i trafiken.

samt varje gång du går på bio.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...