Har du fått till det med en brud tack vare din sporthoj?

Har du fått till det med en brud tack vare din sporthoj?

• Antal röstningar
    0
Itssoeasy skrev:
Alla kör väl båge gör väl det för att det är det roligaste som finns, men det följer ju med en del grejer i paketet. Bland annat att det imponerar på vissa damer (förhoppningsvis yngre, men är hon fräsch så är hon!).

Tänkte höra lite bland er hur många det är som har fått sig ett litet samkväm tack vare bågen. Själv hade jag stadigt redan när jag skaffade hojen, men det har ju dykt upp en del möjligheter under tidens gång (läs ett :tungan ).

Hur är det med er andra?

Ps. Frågan gäller naturligtvis även damer!
Nää...född utan vidare utseende och charm så jag lägger all tro på hojen....sa jag att jag funderar på en minimoto?

Nope, men det hjälper till att göra min (inte MC imponerade) flickvän svartsjuk då hon tror att det är mer lättraggat med hoj :kocko

Bättre upp, jag fick till det på grund av SPORTHOJSFESTEN i somras!!!

2fast4hjo skrev:
men det absolut sexigaste är en kille i blåställ. :drool
UTurn1.JPG

Last edited:
Har nu läst igenom hela tråden och har inte sett något yttrande från mc-kille-25 :huvet :huvet :huvet :huvet

Jag vet en här på sh som körde hem sin kk från krogen och när hon såg hjälmen i baksätet så rann det till i trosorna på henne och hon förslog att dom skulle göra det i baksätet och han skulle ha hjälmen på :yoparty

moto-gg skrev:
Har nu läst igenom hela tråden och har inte sett något yttrande från mc-kille-25 :huvet :huvet :huvet :huvet

Jag vet en här på sh som körde hem sin kk från krogen och när hon såg hjälmen i baksätet så rann det till i trosorna på henne och hon förslog att dom skulle göra det i baksätet och han skulle ha hjälmen på :yoparty
De va inte riktigt så det gick till... men ok då.

moto-gg skrev:

Best so far! :yoparty :tummenupp

:hördu lisa.http://www.sporthoj.com/forum/member.php?action=getinfo&u=15334.jösses har glömt o checka av..åkte du bakpå Mc-kille 25 eller höll du dig till Mawerick, heimdal, ..o 2fast4some:s bönpall

Se till o köpa hoj i vår (o snälla ta inte :död på den) så vi kan ut och busa på vägarna :yoparty

Lägg dövörat till vad Mawerick säger att skaffa en sådan där *åka rakt fram hoj*, det måste ju vara tråkigt i längden :hihi

Hör av dig så tar vi en :corn kväll

Last edited:
Jag fick chansen att skaffa sporthoj tackvare min brud...

:yoparty

2fast4hjo skrev:
Personligen tycker jag att allvädersställ är :zpy .Skinnställ ska det vara :fakta men det absolut sexigaste är en kille i blåställ. :drool

vad bra då behöver jag inte köpa skinnställ eftersom jag e så grymt snygg i mitt blåställ då...hehe :rofl :rofl

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul