Har du fått till det med en brud tack vare din sporthoj?

Har du fått till det med en brud tack vare din sporthoj?

• Antal röstningar
    0
:hihi

när man kör motard får man MASSOR med brudar efter sej! :tummenupp
mest lite yngre iofs.. hmm.. det är nog bara för dom tror att man kör moppe.. :död

Däremot har brudar dragit när de hört att jag kört hoj av det snabbare slaget. De är indoktrinerade med skrämselpropaganda av sina föräldrar.
För min sambo nämnde jag inte att jag hade hoj förr än efter en månad, hon fick se den efter tre och åka med efter ett halvår.

Jag måste ju berätta om en grej som hände mig när jag var yngre. Min polare och jag var ute på krogen med några andra kompisar och senare på kvällen kommer en flicka fram och börjar prata. Det visar sig att hon är mc-intresserad och eftersom bysten var av ansenlig storlek så börjar genast min polare babbla om sin FZR600. Tjejen säger då att det är inget att ha utan hojen måste ha minst 1000 cc. Min polare blir heligt förbannad och en livlig debatt uppstår. Då jag själv knattrade runt på en RD 350 så räknade jag inte med att kunna hämta nåt där och var inte så intresserad.
Polarn fortsätter att tjattra en stund innan han tröttnar och vi andra garvar gott åt det hela. När vi lämnar stället så sticker hon åt mig sitt telefonnummer. Fan vad sur han blev.

En annan gång fick jag flickbesök i min lägenhet när jag bodde i göteborg. Några grannar kom in och hälsade på och bjöd in mig på deras fest. Den ena tjejen blev alldeles till sig i trosorna när hon såg mitt skinnställ som hängde på en galge. Jag tror hon frågade vad jag hade för hoj 4 gånger den kvällen innan det gick in i huvet att det var en MTX125. Min riktiga hoj(RD500) låg i lådor i källarförrådet. Fast det blev inget där. Tydligen var den för liten, hojen alltså.

Killawife skrev:
Jag måste ju berätta om en grej som hände mig när jag var yngre. Min polare och jag var ute på krogen med några andra kompisar och senare på kvällen kommer en flicka fram och börjar prata. Det visar sig att hon är mc-intresserad och eftersom bysten var av ansenlig storlek så börjar genast min polare babbla om sin FZR600. Tjejen säger då att det är inget att ha utan hojen måste ha minst 1000 cc. Min polare blir heligt förbannad och en livlig debatt uppstår. Då jag själv knattrade runt på en RD 350 så räknade jag inte med att kunna hämta nåt där och var inte så intresserad.
Polarn fortsätter att tjattra en stund innan han tröttnar och vi andra garvar gott åt det hela. När vi lämnar stället så sticker hon åt mig sitt telefonnummer. Fan vad sur han blev.

En annan gång fick jag flickbesök i min lägenhet när jag bodde i göteborg. Några grannar kom in och hälsade på och bjöd in mig på deras fest. Den ena tjejen blev alldeles till sig i trosorna när hon såg mitt skinnställ som hängde på en galge. Jag tror hon frågade vad jag hade för hoj 4 gånger den kvällen innan det gick in i huvet att det var en MTX125. Min riktiga hoj(RD500) låg i lådor i källarförrådet. Fast det blev inget där. Tydligen var den för liten, hojen alltså.

Haha, detta var rolig läsning :) Riktigt snygg tjejstil, hon den du berättade om först! :)

Mah, jag tror inte man får brudar før att man har en fin hoj :)
snarare så tycker dom KANSKE man är lite ball och crazy før att man gør det och KANSKE blir
xtra intressant, men jag har nog aldrig berättat det før någon som inte frågat først ;)

Men dom gånger man har campat och har hojarna utanfør tältet så är nog brudarna
lite trevligare mot oss än mot raggarna som spelar Eddie Meduza :hihi

Mr Helmut skrev:
Finns det ingen som kör italienskt som kan berätta hur det är :confused:

:tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar

Tjaaa vad ska man säga...hår under armarna men dom är duktiga på att laga mat...även om dom pratar väldigt mycket...
:)

StAnger skrev:
Tjaaa vad ska man säga...hår under armarna men dom är duktiga på att laga mat...även om dom pratar väldigt mycket...
:)

Du min mening där pratar vi tyst om jag, nu mer gillar jag riskokare!

Näe.. jag har fått till det med min SH tackvare min :tuttar

Till Nienna:
Tack vännen för att du vet vad för leksaker en "vuxen" pojke behöver :pannkyss

Jag träffade faktiskt min :tuttar på krogen men det var hon som såg till att jag reg mig här o fick upp mig på söndagsmorgnarna för att kolla motogp som hon har följt sedan -95.

:kiss love you 2fast4hjo.

Last edited:
Itssoeasy skrev:
Alla kör väl båge gör väl det för att det är det roligaste som finns, men det följer ju med en del grejer i paketet. Bland annat att det imponerar på vissa damer (förhoppningsvis yngre, men är hon fräsch så är hon!).

Tänkte höra lite bland er hur många det är som har fått sig ett litet samkväm tack vare bågen. Själv hade jag stadigt redan när jag skaffade hojen, men det har ju dykt upp en del möjligheter under tidens gång (läs ett :tungan ).

Hur är det med er andra?

Ps. Frågan gäller naturligtvis även damer!
hayabusan är fet...feta brudar kommer alltid fram när jag parkerar

Något som verkar ligga högt på listan hos vissa tjejer och vissa killar :D är ett blå-vitt ställ i Gore-tex med reflextext på ryggen.. :hihi

Men samtidigt så är man den mest lägst stående varelsen hos andra som på ett annat sätt uttrycker sina åsikter, t.ex. genom ett... :finger

Med ett blå-vitt ställ på sig (trots att det inte är skinn...) får man höra mycket... :censored

//Kj :squid

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...