Solid snake
Guest
Itssoeasy skrev:Ungefär som när brudar börjar prata!![]()
/I

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
/I
Ja jag har också svart visir och håret oftast i fläta instoppat i buffen, så det syns ju inte om man inte kollar jätte noga att det är en tjej.marandy skrev:Haha ja, sånt är så himla kul! Jag har håret instoppat och mörkt visir också, så det tar ett tag innan töntarna upptäcker att det är en tjej som kör! Då blir det genast sura miner!![]()
Miss_Orchidee skrev:Ja jag har också svart visir och håret oftast i fläta instoppat i buffen, så det syns ju inte om man inte kollar jätte noga att det är en tjej.
Tänk, det är precis lika roligt att se era paffa miner när man tar av sig hjälmen som att se brudarnas när dom upptäcker att de "impat" på en brud..NoPinky skrev:Ni får ju inte dölja det som visar att ni är tjejer. Vi grabbar vill ju inte missa er när ni är ute och kör...
![]()
StAnger skrev:Brukar du ta på dig ett genomskinligt linne också, samt skor med lite för grov sula? Jobbar du på Siba och tycker att Jackie Chan är århundradets skådespelare, samt att Stallone är alla mäns ideal?
![]()
Miss_Orchidee skrev:Tänk, det är precis lika roligt att se era paffa miner när man tar av sig hjälmen som att se brudarnas när dom upptäcker att de "impat" på en brud..:
Solid snake skrev:En kille på ditt område vinkade också på mig, typ 40-50 år, jävla pedofil!
Raggade dock upp en brud med min förra mc i din håla.![]()
Miss_Orchidee skrev:Ja jag har också svart visir och håret oftast i fläta instoppat i buffen, så det syns ju inte om man inte kollar jätte noga att det är en tjej.
Rätt sköna miner man får se ibland när dom tappar hakan, eller små svär lite över sin fåfänga![]()
![]()
Corbalin skrev:hehe.. rätt rätt...
jag å en polare kom åkandes rätt lugnt en dag på stan i götet..
åkte förbi två brudar som gick på trottoaren, deras huvuden vände sig
i takt med att vi åkte förbi och dom missade naturligtvis kanten på andra
sidan gatan och ramlade båda två.. dom vände sig snabbt om och småsprang
därifrån, vi fick oss ett gott skratt iaf..![]()
Mattias skrev:Nej, mitt utseende och personlighet fixar liggen. Hojen är mest töntig.
/I
i can feel the love in the airFixxxer skrev:I detta fall redan innan killar börjar prata...
Anton_Ljunghusen skrev:Fjortisbrudar gillar bilar, riktiga tjejer gillar hojar och killar i skinn![]()
Fixxxer skrev:I detta fall redan innan killar börjar prata...
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |