Har du fått till det med en brud tack vare din sporthoj?

Har du fått till det med en brud tack vare din sporthoj?

• Antal röstningar
    0
marandy skrev:
Haha ja, sånt är så himla kul! Jag har håret instoppat och mörkt visir också, så det tar ett tag innan töntarna upptäcker att det är en tjej som kör! Då blir det genast sura miner! :P
Ja jag har också svart visir och håret oftast i fläta instoppat i buffen, så det syns ju inte om man inte kollar jätte noga att det är en tjej.

Rätt sköna miner man får se ibland när dom tappar hakan, eller små svär lite över sin fåfänga :hihi :banana

Miss_Orchidee skrev:
Ja jag har också svart visir och håret oftast i fläta instoppat i buffen, så det syns ju inte om man inte kollar jätte noga att det är en tjej.

:7peta Ni får ju inte dölja det som visar att ni är tjejer. Vi grabbar vill ju inte missa er när ni är ute och kör... :Bugar

NoPinky skrev:
:7peta Ni får ju inte dölja det som visar att ni är tjejer. Vi grabbar vill ju inte missa er när ni är ute och kör... :Bugar
Tänk, det är precis lika roligt att se era paffa miner när man tar av sig hjälmen som att se brudarnas när dom upptäcker att de "impat" på en brud.. :blah:

StAnger skrev:
Brukar du ta på dig ett genomskinligt linne också, samt skor med lite för grov sula? Jobbar du på Siba och tycker att Jackie Chan är århundradets skådespelare, samt att Stallone är alla mäns ideal?
:tomten

:rofl :rofl :rofl

Miss_Orchidee skrev:
Tänk, det är precis lika roligt att se era paffa miner när man tar av sig hjälmen som att se brudarnas när dom upptäcker att de "impat" på en brud.. :blah:

Kom inte sedan och säg att tjejer inte njuter av att få allas uppmärksamhet när det gör entré, oavsett sammanhang... ;)

(har inte läst tråden)

Mer än var 3'e SH'are har fått komma till tack vare SH.

Vi... ni menade jag, har mycket att tacka Swedie för! :D

Miss_Orchidee skrev:

Rätt sköna miner man får se ibland när dom tappar hakan, eller små svär lite över sin fåfänga :hihi :banana

Ja, sånt är riktigt roligt! Deras miner är oslagbara! Där var en kille i Lund på en KTm som fick syn på min (för dagen synliga) fläta. Han höll på och styla rundor på sin j*kla KTm hela Lund igenom, körde på bakhjulet och hade sej. Varenda gång han landat med bägge hjulen på marken kollade han på mej för att se om jag hade sett.. :S

Där var 2 liknande typer på Lelleträffen också, med KTm de med. De körde upp på varsen sida om mej och körde på bahjulet så. Ville nog jag skulle fälla upp visiret, men icke! :P

Corbalin skrev:
hehe.. rätt rätt...
jag å en polare kom åkandes rätt lugnt en dag på stan i götet..
åkte förbi två brudar som gick på trottoaren, deras huvuden vände sig
i takt med att vi åkte förbi och dom missade naturligtvis kanten på andra
sidan gatan och ramlade båda två.. dom vände sig snabbt om och småsprang
därifrån, vi fick oss ett gott skratt iaf.. :)

http://www.big-boys.com/articles/garbageprank.html

Mattias skrev:
Nej, mitt utseende och personlighet fixar liggen. Hojen är mest töntig.

Lustigt.
Här är det precis tvärtom.
Mitt utseende och personlighet ser till att jag förblir oskuld hur häftig hoj jag än skaffar :yoparty

Va på gotland förra veckan, jag och en kompis han också på en gixxer 750, vi stod på parkeringen till Tofta strand där det va 5 st bikinitjejer som tog betalt för parkeringen, en blond tjej tittade på oss flera ggr tillslut kom hon fram o pratade med min kompis sa: Snygg hoj mm!! Han har ju kåpor på sin o jag har fighter (Hon har nog inte förstått att det är snyggare utan kåpor :tungan )
Iaf han hade säkert fått med sig henne om hon inte varit tvungen att jobba igen!!

Räknas läkarstudentskor man träffas pga sporthojsåkande?

Lite lagom pinsamt när man träffar dem på krogen och de minns hur intressant benbrott och snygg svullnad man hade. :brinnerup

En del av oss har lite märkliga sätt att göra ett första intryck.... :tungan

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...